ساری؛

اعزام85 نفر به کربلای ایران

جانشین سازمان بسیج مستضعفين گفت:تاکنون 85 نفر به کربلای ایران اعزام شدند.

به‌گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ سردار فضلی دیشب در نخستین یادواره 64 شهید دانشجوی شهرستان بابل و 6 شهید گمنام تدفین‌شده در دانشگاه‌های شهرستان با اشاره به اینکه رمز موفقیت رزمندگان ما در عملیات‌های سخت، ولایی بودن آنها بود، افزود: گرمای جنوب رزمندگان را که اغلب جوانان بسیجی بودند  از فرمان ولی امر دور نکرد و تا آخرین نفس عاشقانه پای رهبر خود ایستادند.

وی تصریح کرد: امروز این امنیت به برکت همدلی و یکپارچگی است که بین ارتش و سپاه ایجاد شده است اما هرگز نباید از دشمن غافل شویم.

با بیان اینکه اعزام راهیان نور تکریم و پاسداشت مقام شامخ شهداست، تصریح کرد: از 15 مهرامسال اعزام یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی به مناطق جنگی آغاز شده است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به  ارتقای وضعیت کمی و کیفی کاروان راهیان نورگفت: تاکنون 85 هزار نفر در پنج استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی و کردستان، برای حج بصیرتی و تکریم شهدا عازم کربلای ایران به مساحت یک‌هزار و 608 کیلومتر شده‌اند.

فضلی با تاکید بر اینکه 90 درصد گروه اعزامی برای نخستین ‌بار به زیارت قدمگاه شهدا می‌روند، افزود: این اقدام اثرگذار با مشارکت همه نیروهای لشکری و کشوری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد:حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس این ظرفیت را از دشمن گرفته که دیگر جرأت مقابله با نظام را ندارد، وبه داعش و تکفیری‌ها پناه برده است.

انتهاي پيام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.