سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

فعالیت بیش از 300کانون فرهنگی هنری مساجد در خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان گفت:هم اکنون 309کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال هستند.

هاشم شیرازیان در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد افزود:از این تعداد کانون فعال در استان ،157کانون در روستاها و 152کانون در شهرها هستند.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون 15کانون به کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزوده شده است که اعتبار هزینه شده در این زمینه 700میلیون ریال است.

شیرازیان خاطرنشان کرد:برگزاری کارگاههای آموزشی مهارت خانواده ویژه زوج های جوان،نشست هم اندیشی بانوان مدیر کانون ها،برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در کانون های فرهنگی هنری مسجد و نیز در مدارس دخترانه ،اعزام خواهران وبرادران فعال و مدیران کانون های تازه تاسیس استان به همایش فرهنگی آموزشی اندیشه های آسمانی و نیز برگزیدگان فرهنگی کشور،اعزام کارافرینان فناور مساجد کشور،افتتاح 15کانون فرهنگی هنری مسجد از مهمترین برنامه های دبیرخانه مساجد در 6ماهه اول سال 93است.

وی افزود:برگزاری همایش تقدیر از مجریان طرح تلاوت نور همزمان با 19مهر ،اعزام کاروان مهر در قالب 19وانت تجهیز اقلام کتابخانه ای به کانون های مساجد،افتتاح 3خانه فرهنگ دیجیتال در استان،تجهیز کانون ها ،برگزاری همایش آموزشی مهر ولایت در رامسر،برگزاری طرح پیوند مسجد و مدرسه و منزل،برگزاری همایش تقدیر از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از مهمترین برنامه های این کانون در 6ماهه دوم سال است.

انتهاي پيام/ش


برچسب ها: بجنورد ، کانون ، مساجد ، فعالیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.