سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فداکار: به دنبال عنوان و مدال نیستم/ نوع حمایت والیبالی‌مان تغییر نکرده است

علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین گفت: امسال هدف مسئولان باشگاه برای حضور در مسابقات لیگ برتر چرخش 360 درجه‌ای داشت.

علیرضا فداکار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هدف از حضورمان در مسابقات لیگ برتر امسال جوانگرایی است. بازیکنان برای حفظ جایگاه تیم در لیگ برتر تلاش می‌کنند ولی به دنبال عنوان و مدال نیستند.

وی تصریح کرد: در سال‌‌های اول و دوم حضورمان در مسابقات لیگ برتر به دنبال نشاط و انگیزه بودیم به طوری که هم اکنون در آکادمی والیبال متین بیش از 300 نوجوان علاقمند مشغول به فعالیت هستند. ما باید به داشته‌های والیبالی خود در ورامین توجه داشته باشیم به همین خاطر امسال با هدف جوانگرایی و بومی‌گرایی در لیگ حاضر شدیم.

وی گفت: با توجه به اهمیت هدفی که در نظر داریم، بودجه و نوع پشتیبانی باشگاه از لیورپول هیچ تغییری نسبت به سال قبل نکرده است ما می‌خواهیم از پتانسیل موجود ورامین بهترین استفاده و حمایت را داشته باشیم و تماشاگران و هواداران این تیم سرخورده نشوند.

گفتنی است؛ تیم والیبال متین ورامین در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگا‌ه‌های کشور با سرمربیگری مصطفی کارخانه عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و در لیگ برتر فصل گذشته با سرمربیگری بانیولی( ایتالیایی) به عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور دست پیدا کرد و در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.