سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: طی نشستی که با مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین داشتم با آنها برای عقد قرارداد همکاری به توافق رسیدم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که با این مجموعه قرارداد بستم و همکاری خود را شروع کرده‌ام. امسال هم مانند فصول گذشته تیم لیگ برتری این باشگاه از ورامین در لیگ شرکت می‌کند و قرار است در دامغان کارهایی پایه انجام شود.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: تیم متین ورامین فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد، امسال مسئولان این باشگاه دیدگاهشان تغییر کرده است و بیشتر روی مسائل پایه کار می‌کنند. هدف آنها از حضور در لیگ برتر امسال کسب نتیجه قابل قبول در لیگ برتر است، ترکیب امسال این تیم را نیروهای جوان و باتجربه‌ای تشکیل می‌دهند.

وی گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم در لیگ امسال حضوری درخشان داشته باشیم، خوشبختانه آقایان قنبر و فداکار مدیرعامل باشگاه متین ورامین با نگاهی حرفه‌ای و سطح بالا همانند فصل گذشته در لیگ برتر امسال هم کار را دنبال می‌کنند. با توجه به آن که اهداف این مجموعه در لیگ برتر والیبال بلندمدت است من با آنها قرارداد همکاری سه ساله بسته‌ام.

انتهای پیام/

برچسب ها: قرارداد ، قهرمانی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار