سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تذکر جدی محمدزاده به بازیکنان با ظاهر نامناسب؛

ظاهرتان را درست نکنید، بر علیه‌تان حکم صادر می‌کنیم!

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص خالکوبی‌ و موهای نامتعارف برخی از بازیکنان گفت: ما تذکرات لازم را به این بازیکنان می‌دهیم و در صورت عدم توجه و تکرار، بر علیه این بازیکنان رای صادر خواهیم کرد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به طور کلی آرایش و چهره‌نگاری به صورتی که خارج از عرف دینی ما باشد و موجب جریحه‌دار کردن افکار عمومی شود، کمیته اخلاق در این خصوص تذکرات لازم را به این بازیکنان می‌دهد و در صورت عدم توجه و تکرار، در خصوص آنها رای لازم را صادر می‌کند.
 
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: ما سعی می‌کنیم که با تذکر به بازیکنان آنها را هدایت کنیم اما اگر توجهی به تذکرات نکردند آن وقت حکم صادر می‌کنیم.
 
وی درباره اعتراض باشگاه فولاد خوزستان و ایمان موسوی به رای صادر شده تصریح کرد: کمیته استیناف‌ در پاسخ به اعتراض آنها عنوان کرده رای قطعی است و غیر قابل اعتراض بوده و بلافاصله‌ پس از ابلاغ قابل اجرا می‌باشد و اکنون نیز رای در حال اجرا شدن است.
 
محمدزاده در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از اهالی فوتبال که موضوعی در مورد فوتبال را می‌دانند در کمیته اخلاق مطرح کنند و ما هم استقبال می‌کنیم، مطرح کردن موضوعات در رسانه‌ها موجبات ایجاد حاشیه در فوتبال می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، کمیته ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.