رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: ما مهدی رحمتی، ایمان موسوی و جواد نکونام را برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق احضار کردیم.

علی اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مهدی رحمتی، ایمان موسوی و جواد نکونام را برای ارائه توضیحات به کمیته اخلاق احضار کردیم. ما از این سه بازیکن که اطلاعاتی در مورد فوتبال و حواشی آن دارند خواستیم تا با حضور در کمیته اخلاق توضیحات لازمه را ارائه بدهند.

محمدزاده در ادامه بیان کرد: ایمان موسوی قرار است این هفته به کمیته اخلاق بیاید،‌ به مهدی رحمتی هم تازه اطلاع دادیم و قرار است این هفته یا هفته آینده بیاید، به جواد نکونام هم قرار است اطلاع دهیم تا به کمیته اخلاق بیاید.

وی تصریح کرد: به هر حال از تمامی افرادی که در خصوص فوتبال و حاشیه‌های فوتبال اطلاعات دارند می‌خواهیم که اطلاعات خود را برای بررسی به کمیته اخلاق ارائه بدهند.

رئیس کمیته اخلاق در مورد احضار قلعه‌نویی به این کمیته گفت: در حال حاضر از افراد مطلع که دارای مدرک هستند دعوت به عمل آوردیم. هم اکنون لزومی ندارد قلعه‌نویی به کمیته اخلاق برای ارائه توضیحات بیاید.

وی درباره احتمال شکایت قلعه‌نویی از نکونام در دادسرای انقلاب اسلامی گفت: ما توصیه کردیم که اگر اهالی فوتبال از یکدیگر شاکی هستند بهتر است که در خانواده فوتبال مطرح کنند.

محمدزاده در مورد گفته‌های دایی بر علیه داوری بیان کرد: من صحبت‌های دایی را نشنیدم اما اعضای تیم‌ها حق ندارند که در مورد داوری اظهارنظر غیر فنی کنند. چنانچه افراد دلیل و مدرک دارند به ما اطلاع بدهند و در رسانه‌های عمومی شایعه پراکنی نکنند.

وی در مورد مشکوک بودن قرارداد چند تن از بازیکنان لیگ برتری گفت: سازمان لیگ برتر در حال بررسی پرونده قرارداد چند بازیکن لیگ برتری است. بعد از آن سازمان لیگ برای حکم قضایی پرونده بازیکنان متخلف را به کمیته اخلاق ارجاع می‌دهد.

محمدزاده در پایان در مورد مشکوک بودن کارت معافیت برخی از بازیکنان لیگ برتری گفت: سازمان لیگ برتر و نظام وظیفه در حال رسیدگی به پرونده بازیکنان متخلف هستند و به زودی تکلیف این بازیکنان را مشخص می‌کنند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: محمدزاده ، کمیته ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
خود فدراسیون فوتبال مافیاست حالا میخواهد فساد قلعه نوعی را لاپوشانی کند
آخرین اخبار