رییس کمیته اخلاق فدارسیون فوتبال در خصوص شایعه ارسال نامه علیپور به باشگاه پیکان نسبت به عدم استفاده از فرهاد کاظمی گفت: علیپور اعلام کرد که نامه‌ای به باشگاه پیکان نداده و این موضوع صحت ندارد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من با علیپور صحبت کردم و وی گفت که نامه‌ای به باشگاه پیکان برای استفاده کردن از فرهاد کاظمی نداده است.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: کمیته اخلاق یک نهاد و رکن قضایی فدراسیون فوتبال است در صورتی که فردی نامه‌ای از کمیته و یا رکن قضایی دیگری از فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت و محرومیت داشته باشد اجازه فعالیت را به فرد محکوم نخواهیم داد.

وی بیان کرد: چنانچه رای بر محکومیت فردی صادر نشده باشد ادامه فعالیت آن فرد از نظر کمیته اخلاق بلامانع خواهد بود. لیکن چنانچه در اثنای کار و فعالیت افراد رای و حکمی صادر شود برای همه اهالی فوتبال لازم اجرا است.

محمدزاده تصریح کرد: کمیته اخلاق در جایگاهی نیست که بیان کند فرد صلاحیت برای مربیگری دارد یا ندارد بنابراین فقط مرجع صلاحیت اداره اطلاعات و نهادهای دیگر فدراسیون فوتبال هستند که می‌توانند در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تا الان حکمی مبنی بر محرومیت مربیان صادر نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار