علیپور:

در هیچ جای دنیا مربی در یک فصل در 2 نیمکت نمی نشیند/ آیین نامه نقل و انتقالات در ایران عکس اروپاست

رئیس هیئت تخلفات فوتبال گفت: باید هر چه سریعتر کمیته تدوین مقررات فوتبال نسبت به هماهنگ کردن شرایط موجود با حفظ اصول آیین نامه نقل و انتقالات فیفا مقررات مناسبی را تنظیم و ارائه کند.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت مربیگری در ایران به گونه ای است که مربیان در طول یک فصل می توانند در چندین باشگاه مختلف مشغول به فعالیت باشند و این یک نقص بزرگ برای فوتبال ایران به شمار می آید.
باید هر چه سریعتر کمیته تدوین مقررات فوتبال نسبت به هماهنگ کردن مقررات با شرایط موجود در فوتبال ایران با حفظ اصول آیین نامه نقل و انتقالات فیفا اقدام کند.

رئیس هيئت تخلفات فوتبال ادامه داد: هیچ مربی در هیچ جای دنیا نمی تواند در 2 نیمکت بنشیند و محدودیت های زیادی برای مربیان وجود دارد. وقتی یک مربی در تیم های اروپایی با یک باشگاه قرارداد می بندد و پولش را دریافت می کند تا آخر فصل در آنجا می ماند اما در ایران شرایط عکس این است.

وی تصریح کرد: نصیرزاده باید به این اوضاع رسیدگی کند. یک ماده واحد نیز تنظیم شده است و به درخواست سازمان لیگ به تصویب و تأیید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید که این مورد هم مجدداً در فصل نقل و انتقالات نقض و نادیده گرفته شد.

علیپور تأکید کرد: ما مجدداً مذاکره ای در مورد برطرف شدن این نقص با هیئت رئیسه سازمان لیگ خواهیم داشت.

دبیر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: هر مربی که شرایطش با مقررات فدراسیون فوتبال مطابقت داشته و همین طور شرایط مربیگری داشته باشد می تواند به کارش ادامه دهد و مشکلی از این بابت برای وی پیش نخواهد آمد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار