سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دایی تنها بدنبال پولی است که تا امروز از پرسپولیس طلب دارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دایی تا به این لحظه خواهان دریافت پول‌های پرداخت نشده باشگاه در سال‌های قبل و مبلغ پولی است که تا به این لحظه از پرسپولیس طلب دارد.

حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از نشست با اعضای برکنار شده کادر فنی سابق این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: صحبت در مورد مسائل مالی جزو اولویت‌های چندم این جلسه بوده است. اینکه گفته می‌شود قرارداد علی دایی سه ساله است و باید پول قرارداد سال بعد به طور کامل پرداخت شود اشتباه رسانه ها بوده است.

وی تاکید کرد: دایی تا به این لحظه خواهان دریافت پول‌های پرداخت نشده باشگاه در سال‌های قبل و مبلغ پولی است که تا به این لحظه از پرسپولیس طلب دارد. او برای دریافت مابقی پول خود درخواستی ارائه نکرده است و بدنبال تمام مبلغ قراردادش نیست.

سیاسی گفت: افشین پیروانی،رضا فروزانی،جواد منافی، بهزاد غلامپور و محمد دایی دستیاران علی دایی هستند که بهمن دهقان را به عنوان وکیل خود برای دریافت مطالبات انتخاب کرده اند و قرار است طبق صحبت ها و توافقات انجام شده مسائل حل و فصل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، سیاسی ، ورزشی ، دایی ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
این سیاس باید اخراج میشد نه دایی
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
چرا یک بساز بفروش باید برای پرسپولیس تصمیم بگیرد.
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
همه تیم ها بازی تدارکاتی دارند به جز تیم ما و کره شمالی .سر ما فعلا به علی دایی و کی روش گرم است .از کره شمالی خبری ندارم .بعد از شکست تیم ملی مجددا خواهیم گفت / با این باخت هیچ چیز تمام نشده و باید برای چهار سال بعد برنامه ریزی کرد ....حرف مرد یکی است هنوز چهار سال اول تمام نشده ......
مجید
۰۷:۳۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
علی آقا خیلی مرده، کاش آقایان سیاسی دست از سر فوتبال بر می داشتند.
ایمان
۰۲:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
دقیقا بر عکس چیزی که گفته شده رو اعتقاد دارم.توی جلسه دایی گفته پولم رو تمام کمال میگیرم ولی حرفی نمیزنم.اینها هم که غیر از این چیزی نمیخوان.مطمئن باشید پول سال بعد رو هم گرفته.
مجتبي زردشت
۰۱:۵۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
اي كاش رسانه ها اين افرادي كه هيچ ربطي به فوتبال ندارند را تحريم مي كردند.اينها عامل اصلي فوتبال ناپاك وغيرحرفه اي هستند.