رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نتایجی که طی چند هفته بدست آمد در شان پرسپولیس و هواداران آن نبود، هیئت مدیره تصمیم گرفت با ایجاد تغییرات، شوکی به تیم وارد کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا سیاسی با حضور در برنامه ورزش و مردم در خصوص برکناری دایی و رحیمی از سرمربیگری و مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: من فقط رئیس هیئت مدیره هستم و در تصمیمات فقط یک رای دارم و به عنوان رئیس فقط تصمیمات را به سایر قسمت‌ها اعلام می‌کنم.
 
وی ادامه داد:منکر اختلافی که با رحیمی داشتیم نمی‌شوم، اما رحیمی از مدیران خوب و موفق بوده و از وی تشکر می‌کنم.
 
سیاسی در ادامه در مورد برکناری علی دایی گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفت با این اقدام شوکی به تیم وارد کند. در همین راستا، جلسه‌ای برگزار کردیم که در خصوص تغییر کادر فنی بود چرا که نتایجی که طی چند هفته بدست آمد در شان پرسپولیس و هواداران آن نبود. در این جلسه گزینه‌هایی مد نظر بودند که در نهایت تقریبا تمامی اعضای هیئت مدیره با حضور درخشان و راس کادر فنی موافقت کردند. 

وی در خصوص غیبت رحیمی در جلسه عنوان کرد: مدیر عامل در صورتی که عضو هیئت مدیره نباشد حضورش در جلسه ضروری نیست.
 
سیاسی در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم اعضای هیئت مدیره مبنی بر برکناری علی دایی قطعی بود خاطر نشان کرد:با توجه به این موضوع مقرر شد اگر رحیمی این حکم را نپذیرد خود وی نیز برکنار شود. در همین راستا، چهارشنبه در باشگاه حضور یافتم و موضوع را به رحیمی گفتم وی اظهار داشت: جلسه‌ای بگذاریم تا ما را متقاعد کند که به وی گفتم با توجه به اینکه برکناری دایی مصوبه هیئت مدیره است اگر این حکم را نپذیرد خودش هم  به دلیل سرپیچی از دستورات هیئت مدیره برکنار خواهد شد.
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:از همان ابتدا در نامه‌ای که تنظیم شده بود حکم برکناری دایی و رحیمی وجود داشت اما با توجه به اینکه تصور می‌ کردیم رحیمی با برکناری دایی موافق باشد دو نامه جداگانه تنظیم کردیم،تصور می‌کردیم رحیمی این کار را انجام دهد اما وی حکم را به علی دایی ابلاغ نکرد و از همین رو منتقمی قائم مقام باشگاه را فرا خواندیم و به وی اعلام کردم حکم درخشان را به عنوان سرمربی بزند.
 
سیاسی در خصوص زمان انتخاب مدیر عامل باشگاه گفت:هنوز صحبتی در این خصوص نشده است با توجه به این منتقمی قائم مقام رحیمی است به طور اتوماتیک کارها را اداره می‌کند.
 
وی در پایان در خصوص حق و حقوق  علی دایی گفت:جلسه‌ای با نماینده وی داشتیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، فوتبال ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوادار سابق پرسپولیس
۱۱:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
حیف از دایی که در پرسپولیس بماند ببینم درخشان چه گلی به سر سیاسی میزنه گفته چهارم جدول میشم دست میرزاد پس میخواستی. آخر بشی. با این احوال باید فاتحهاین باشگاه را خواند گروهی باید از طرف داری این باشگاه کنار بکشید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
خدا ازت نگذره آقای سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۸:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
این فوتبال ما بیشتر از اونی که فکر می کردیم شیر توشیره
Iran (Islamic Republic of)
خلیلی
۱۷:۱۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
متاسفم برای خودم خدایا ای کاش من را تو این دوره ی زمانی به دنیا نمی امدم خدایا با قهرمانان ایران چیکار میکنند و چه کسانی را قهرمان میکنند خدایا نفس کشیدن برام سخت شده مملکت ایران یادگار ویادمان پاکی ها با مردمان پاک سرشت داره به ناکجا اباد میره علی دایی برای ما مردم ایران دوست داشتنی ترینی و خواهی بود
Iran (Islamic Republic of)
عطا
۱۶:۰۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
سیاسی باید برکناربشه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
با سلام من وقتی برنامه اقای شفیع را نگاه میکردم این اقای سیاسی وقتی در رابطه با اقای رحیمی صحبت میکرد از اینکه اقای رحیمی به زیارت امامزاده صالح رفته بود ایشان را از اینکه به زیارت رفته است مسخره میکرد یعنی به بیننده میخواست القا کند من هستم شما را بر کنار کردم دیگران کاری نمیتوانند بکنند .ایا این اقایان مناسب این مناصب هستند. خیلی ها این برنامه دیدند
آخرین اخبار