سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های شلوغ سینمای ایران

این روزها سینمای ایران روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، این روزها سینمای ایران روزهای شلوغی است و فیلمسازان در حال رقابت با یکدیگر هستند و می‌توانیم به تاثیر مثبت این رقابت امیدوار باشیم.
 
در حال حاضر فیلم سینمایی "مشرف به کوچه بی نام" به کارگردانی "هاتف علی مردانی" وارد مرحله‌ی فیلمبرداری شده است که از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به فرهاد اصلانی، پانته‌آ بهرام، باران کوثری، محمدرضا غفاری، فرشته صدر عرفایی، ستاره پسیانی، ملیسا ذاکری، امیر آقایی اشاره کرد. تا کنون 20 درصد از فیلمبرداری "پارانویا" به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی، هنوز در مرحله‌ی نگارش فیلم نامه است.
 
فیلم سینمایی "درون عاشقی" به کارگردانی علیرضا رئیسیان در مرحله‌ی تدوین است و بازیگرانی چون لیلا حاتمی، شهاب حسینی، زهرا اصلانی، بیتا فرهی و پرویز پور سحینی در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
 
فیلم سینمایی "نهنگ عنبر" اثر سامان مقدم که دومین همکاری مشترک مهناز افشار و رضا عطاران به شمار می‌رود و بر اساس فیلمنامه‌‌ای از "مانی باغبانی" و "مونا زاهد" ساخته می‌شود. مراحل پیش تولید را می‌گذراند و قرار است هفته اول مهر ماه وارد مرحله‌ی تولید شود.
 
فیلم سینمایی "خانه دختر" به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کندگی "محمد شایسته" این روزها در مرحله‌ی فنی و صداگذاری است و برای اکران در سی و سومین جشنواره‌ی فیلم فجر آماده می‌شود.

گفتنی است؛ این فیلم توسط "پرویز شهبازی" به نگارش در آمده است.

 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.