سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهتر بود وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن به بخش ساخت و ساز تعلق می‌گرفت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه پرداخت وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن، راهکاری مثبت از سوی دولت برای ایجاد رونق در این بازار است، گفت: بهتر بود این وام به بخش ساخت و ساز تعلق می‌گرفت چراکه رونق ساخت و ساز مسکن در رونق اشتغال، کسب و کار و خروج از رکود این بازار بسیار تاثیرگذار است.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، ابوموسی و خمیر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران پرداخت وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن را راهکاری مثبت از سوی دولت برای ایجاد رونق در این بازار دانست و گفت: هرچند پرداخت این وام می‌تواند کمکی برای خرید خانه از سوی متقاضیان باشد اما بهتر بود این وام به بخش ساخت و ساز تعلق می‌گرفت، چراکه رونق ساخت و ساز مسکن در رونق اشتغال، کسب و کار و خروج از رکود این بازار بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: عدم توجه به بحث ساخت و ساز؛ سبب رکود ساخت و ساز، برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضا و گران شدن مسکن می‌شود، بنابراین بهتر بود دولت به سمت تولید و ساخت مسکن جدید پیش می‌رفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد، خاطر نشان ساخت: تا زمانی که مسکن جدیدی ساخته نشود این رکود همچنان بر بازار مسکن حاکم خواهد بود.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.