سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر امروز برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید و قدیم جام/انتخاب دبیرکل در جلسه اول شورا/3 نماینده مجلس عضو جدید جام

مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با حضور رئیس ستاد کنگره عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پنج شنبه 6 شهریور ماه بود که یازدهمین کنگره سراسری "جامعه اسلامی مهندسین" کشور برگزار شد، تا براساس برنامه‌های پیش بینی شده اساسنامه حزب اصلاح، برنامه‌های دوسالانه آینده تصویب و اعضای شورای مرکزی جدید انتخاب شود.

در این کنگره که با حضور 1000 نفری مهندسین کشور در مرکز ارتباطات اسلامی برگزار شد، کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی کمیته سیاسی حزب معرفی شدند تا انتخابات برگزار و از سوی این اعضا به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شوند.

تعداد کاندیداهای شواری مرکزی 56 نفر بودند که از بین آنها 21 نفر منتخب اعضاء اصلی و 7 نفر به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند.

بر اساس اساسنامه حزب، پس از انتخابات، کاندیدای شرکت کننده تا 72 ساعت فرصت دارند تا مراتب اعتراض خود را به ستاد کنگره برسانند تا ستاد هم به بازشماری آرا بپردازد. سرانجام در 13 شهریور ماه اعضا در حضور "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین نتایج قطعی انتخابات را اعلام کردند که بر این اساس اعضاء اصلی عبارت اند از:
 
1- محمدرضا باهنر
 
2- احمد نیک فر
 
3- نعمت‌الله توان
 
4- محمدمهدی زاهدی
 
5- محمدمهدی مفتح
 
6- علی‌محمد بدیعی
 
7- محمد ناظمی اردکانی
 
8- حمیدرضا فولادگر
 
9- جبار کوچکی نژاد
 
10- غلامحسن امیری
 
11- محمدحسین عرب پور
 
12- علیرضا جوانمردی
 
13- حسن غفوری فرد
 
14- حسن شیخ الاسلام
 
15- بهادر ولی‌زاده
 
16- اتابک جعفری
 
17- یعقوب پور اسد
 
18- محمد عسگری
 
19- سیدمحسن یحیوی
 
20- محمدرضا پور ابراهیمی
 
21- صاحب حجتی
 
اعضاء علی البدل:
 
1- علی بحرینی
 
2- علیرضا خجسته پور
 
3- محمدهادی لقمان پور
 
4- ابراهیم شعراء
 
5- محمد تاجیک
 
6- محمدعلی شایسته نیا
 
7- محمدرضا توسلی

در این لیست چهره‌های جدیدی همچون "حسن غفوری فرد"، "محمدرضا پورابراهیمی"(نماینده مجلس)، "حسین شیخ‌الاسلام"(مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل)، سیدمحسن یحیوی دیده می شوند.

پس از اعلام نتایج، امروز 16 شهریور ماه 1393 اولین جلسه شورای مرکزی جدید با حضور اعضاء شورای مرکزی گذشته تشکیل شد. این جلسه که باهنر در آن حضور نداشت، به ریاست رئیس ستاد کنگره جام برگزار شد و وی در این جلسه گزارشی از نحوه برگزاری کنگره ارائه کرد. این جلسه که می‌توان نام آن را تودیع و معارفه اعضای قدیم و جدید نامید، فرصتی بود تا اعضاء شورای مرکزی جدید و قبل با همدیگر آشنا شوند، همچنین قرار است در نشست آتی شورای مرکزی که به نوعی اولین جلسه اعضای جدید خواهد بود، در خصوص انتخاب دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.