سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

با قدم‌های استوار و همتی وافر در راه ارتقاء سلامت جامعه تلاش می‌کنیم

هاشمی با اشاره به برنامه تحول نظام سلامت اظهار داشت: با قدم‌های استوار و همتی وافر در راه ارتقاء سلامت جامعه و رسیدن به نظام سلامت کارآمد، تلاش خواهیم کرد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باسگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ سید حسن هاشمی در مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز در مشهد با اشاره به اینکه امروز همه با هم از جمله نظام پزشکی، بخش دولتی و خصوصی برای ارتقاء سلامت جامعه همکاری دارند، خاطر نشان کرد: کار سختی را آغاز کرده‌ایم اما نتیجه آن درخشان خواهد بود. 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تا استقرار نظام سلامت کارآمد در کشور فاصله زیادی داریم و باید تلاش کنیم تا به موقعیتی برسیم که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، بیمار به جز دغدغه بیماری مشکل دیگری نداشته باشد. 

هاشمی افزود: ‌دستیابی به اهداف متعالی در نظام سلامت، تلاش و همت همگانی و پشتیبانی سیاستگذاران را می‌طلبد. 

وی ارتقاء بهداشت همگانی، تغییر در سبک زندگی و تغذیه جامعه را از اهداف مهم وزارت بهداشت برشمرد و اظهار داشت: ‌ باید تلاش کنیم عوامل مرگ و میر در کشور را به حداقل برسانیم و امید به زندگی نیز ۱۰ سال افزایش یابد. 

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: ‌ بخش عمده‌ای از این اهداف بر عهده مردم است که با خود مراقبتی نسبت به سلامت خود توجه ویژه داشته باشند. 

گفتنی است: مراسم گرامیداشت روز پزشک و داروساز به همت سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین اعضاء هیات علمی، پزشکان، داروسازان و پیراپزشکان در تالار ابن سینای مشهد برگزار شد. 

در این مراسم از ۳۳ نفر از پزشکان برگزیده استانی و کشوری نیز قدردانی شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.