سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

جزئیات دیدار دو حزب اصولگرا / تحلیل انتخابات های گذشته و نگاه به آینده محور گفتگوها

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از دیدار هیئت‌رئیسه جبهه متبوعش با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان به دبیرکلی ولایتی خبر داد.

"سید کمال سجادی"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر دیدار هیئت‌رییسه جبهه پیروان با انجمن اسلامی پزشکان، اظهار داشت: این دیدار بعد از ظهر روز گذشته با حضور هیئت‌رییسه "محمدرضا باهنر"، "محمد نبی حبیبی"، "محسن کوهکن"، "احمد کریمی اصفهانی"، "بیگلر" و بنده صورت گرفت.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان بیان داشت: در این دیدار 20 نفر از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکیان از جمله ریاض به عنوان نماینده علی اکبر ولایتی(دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان)، شهریاری، مسئولان کمیته‌های مختلف انجمن و ... حضور داشتند.

وی افزود: اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان، به ارائه گزارشی از عملکرد خود، از جمله موضع‌گیری‌های مختلف سیاسی، صدور بیانیه‌ها پرداختند، همچنین محمدرضا باهنر و سایر اعضا مطالبی را پیرامون انسجام همگرایی و ائتلاف اصول‌گرایان در مسائل مختلف بیان کردند.
 
سجادی افزود: تأکید دو طرف بر این بود که انسجام و وحدت تنها راه پیش روی اصول‌گرایان است، تا بتوانند در مسائل مختلف، کارآمدی خوبی از خود نشان دهند.
 
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه دیدار با تشکل‌های اصول‌گرایی عضو جبهه آغاز شده است، گفت: تشکل‌های کارگران و کارمندان اولویت‌های بعدی برای دیدار با هیئت‌رییسه هستند که هنوز جدول زمان‌بندی آن‌ها تنظیم نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در این دیدار به بحث‌های انتخاباتی به صورت موردی نپرداختیم اما انتخابات‌های گذشته مورد تحلیل قرار گرفت و برای انتخابات آینده نیز بحث‌هایی مربوط به انسجام اصولگرایی انجام شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.