عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: وحدت نیروهای اصول‌گرایی را اولویت می‌دانیم و بایستی استراتژی و راهبرد ما در انتخابات آینده به جمع‌بندی برسد تا آن را اعلام کنیم.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست دبیران استانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که پنجشنبه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: این نشست با چند محور برگزار شد که در بخش اول آن وضعیت تشکیلاتی فصل گذشته بررسی و برنامه‌های آینده را مشخص کردیم.
 
وی بحث وحدت اصول‌گرایان را بخش مهمی از این نشست عنوان کرد و افزود: ما معتقدیم اصول‌گرایان در شرایطی هستند که باید وحدت داشته باشند تا بتوانند گفتمان‌سازی کنند چرا ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند رسالت مهمی است.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی حمایت از قوا را استراتژی دیگر این حزب دانست و گفت: جمعیت ایثارگران وظیفه خود می‌داند تا براساس اصول و مبانی از قوا حمایت کند و اگر در مواردی از چارچوب و اصول خارج شدند، آنها را مورد نقد و بررسی قرار دهد.   
 
فروزنده اضافه کرد: با توجه به تحولات امروز غزه اعضا در این نشست حمایت خود را برای کمک به مظلومان غزه اعلام کردند.
  
وی همچنین پیرامون کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مقدمات آن آماده شده است تلاش می‌کنیم که در ماه آبان و یا آذر آن را برگزار کنیم اما تاکنون زمان آن قطعی نشده است.   
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ورود به بحث‌های انتخاباتی را زود هنگام دانست و افزود: وحدت نیروهای اصول‌گرایی را اولویت می‌دانیم و بایستی استراتژی و راهبرد ما در انتخابات آینده به جمع‌بندی برسد تا آن را اعلام کنیم.   
 
فروزنده تأکید کرد: نه تنها در انتخابات بلکه در همه زمان‌ها و موقعیت‌ها بحث گفتمانی میان اصول‌گران باید پیگیری شود و به تناسب موقعیت‌ها بایستی ائتلاف‌ها صورت بگیرد.   
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا برای وحدت میان اصول‌گرایان نیز کاری کرده‌اید؟ بیان داشت: تاکنون تنها ضرورت این بحث مطرح شده تا نیروهای ما در جریان این مهم قرار بگیرند و در مورد وحدت اصول‌گرایی آسیب‌شناسی صورت بگیرد.
 
انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار