سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشتیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هفته پنجم لیگ برتر جذاب‌تر از هفته‌های قبلی خواهد بود/ حضور لژیونرها در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علامت ضعف فوتبال ماست

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: به نظر من این هفته می‌تواند بسیار جذاب‌تر برگزار شود، زیرا تیم‌ها از رخوت هفته‌های اولیه فاصله گرفته‌اند و ترکیب خود را پیدا کرده‌اند.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیش‌بینی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من پیش بینی می‌کنم هفته پنجم رقابت‌ها،‌ هفته حساسی برای همه تیم‌ها باشد و شاهد جذابیت ویژه‌ای از تیم‌ها خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: به نظر من بازی‌های هفته پنجم راضی کننده دنبال می‌شود زیرا تیم‌ها از رخوت و سستی هفته‌های اولیه جدا شدند و به هارمونی ترکیب خود رسیده‌اند و حتی امیدوارم که شاهد هفته جذاب و پر افت و خیز باشیم که این مهم هم اتفاق می‌افتد.

آشتیانی در خصوص عملکرد تیم‌ها در هفته چهارم رقابت‌ها تصریح کرد: به نظر من هفته چهارم تیم‌ها رقابت بسیار خوبی داشتند گل‌های بیشتری زده شد و ما نیز از فوتبال جنبش، تحرک و تکنیک می‌خواهیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظر من گل سر سبد بازی‌ها بازی استقلال-سایپا بوده که پرگل بودن از خصوصیت بارز این بازی بوده است من بیشتر بازی‌ها را دیدم و می‌توان گفت عملکرد تیم ها در هفته چهارم خوب بود.

وی در مورد بازی پرسپولیس – ملوان نیز افزود: به نظر من بازی پرسپولیس – ملوان نیز از کیفیت خوبی برخوردار بود، ملوان بسیار عالی ظاهر شد و پرسپولیس فشار روانی زیادی داشت که ترس از باخت باعث اشتباهات این تیم شده بود، در واقع پرسپولیس هنوز به شهامت بودن در مقابل حریفان نرسیده است.

آشتیانی سپس در مورد ضعف لژیونرهای کشورمان و جذبشان در کشورهای عربی حاشیه‌ خلیج فارس اضافه کرد: باید اذعان کنم که تیمهای اروپایی بازیکن با کیفیت را به تیمشان جذب می‌کنند حتی تیمهای دسته دوم و سوم هم بازیکنان ما را نمی‌خواهند و این ضعف لژیونرهای را می‌رساند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد:‌ دلیل دوم رفتن لژیونرها پول است، وقتی هیچ تیمی بازیکنان ما را به خدمت نمی‌گیرد، بازیکنان مجبور هستند که به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بروند که لیگ پویا و خوبی ندارند و باید دید که آیا بازیکنان خوب ما موثر واقع می‌شوند یا نه که امیدوارم در عملکردشان تاثیر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم روز به روز شاهد تحول و شکوفایی فوتبال کشورمان باشیم تا در همه جا بتوانیم فوتبال کشورمان را به همگان بشناسیم و روز به روز به شاهد پیشرفت و ترقی فوتبال ملی در آسیا و جهان باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.