سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ارائه گزارش جامعی از سوی "وزیر بهداشت" به منظور برخورد با تولید کنندگان "روغن پالم"

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان گفت: در جلسه امروز کمیسیون، گزارش جامعی از سوی وزارت بهداشت درخصوص استفاده از روغن پالم در لبنیات و نوع برخورد با شرکت‌ها و کارخانجاتی که در تولید این محصول نقش داشتند، ارائه شد.

"محمد حسین قربانی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جزئیات جلسه‌ امروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: جلسه امروز با حضور وزیر بهداشت و معاونین وی برگزار شد و گزارش جامعی از سوی وزارت بهداشت درخصوص استفاده از روغن پالم در لبنیات ارائه شد.

وی ادامه داد: در این گزارش نوع برخورد با شرکت‌هایی که در تولید این محصول نقش داشته‌اند بیان شد و راهکارهایی به منظور جلوگیری از تولید آن و همچنین ایجاد اعتماد به مردم جهت استفاده از لبنیات ارائه شد.

قربانی تصریح کرد: وضعیت دو استان فارس و مازندران که طرح پزشک خانواده بعنوان پایلوت در آنجا اجرا می‌شود مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در پایان خاطرنشان کرد: گزارش روسای دانشگاه‌ها با حضور نمایندگان 2 استان فارس و مازندران ارائه شد و مشکلات در حوزه پزشک خانواده از جمله تزریق نقدینگی به دانشگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.