سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه‌وند: قرارداد اومانا برای همراهی تیم ملی کشورش طبق ضوابط فیفا است/در قرار داد دایی، فیفا به عنوان مرجع صلاحیت‌دار ذکر شده است

سخنگوی پرسپولیس گفت: در قرارداد با میشل اومانا درباره بحث حضور وی در تیم ملی کشورش بحث خاصی مطرح نشده است و در این ارتباط طبق همان ضوابط و آئین‌نامه‌های فیفا اقدام می‌شود که در همه دنیا مرسوم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهدی خواجه‌وند افزود: در قرارداد با میشل اومانا درباره بحث حضور وی در تیم ملی کشورش بحث خاصی مطرح نشده است و در این ارتباط طبق همان ضوابط و آئین‌نامه‌های فیفا اقدام می‌شود که در همه دنیا مرسوم است.

وی درباره اینکه آیا اومانا برای مقطع فعلی درخواستی به این منظور ارائه کرده است یا نه، گفت: تا این لحظه از سوی اومانا درباره اینکه قصد داشته باشد در مقطع فعلی برای همراهی تیم ملی کشورش برود، مطلبی طرح نشده است.

خواجوند در پایان درباره وضعیت رضا حقیقی نیز خاطرنشان کرد: در ارتباط با حقیقی، تاکنون از سوی وی یا باشگاه‌های خارجی پیشنهادی به باشگاه نرسیده است.

خواجه وند یادآور شد: این قرار داد که استمرار دارد در زمان مدیریت قبلی منعقد شده است و مفاد آن لازم الاجراست.

وی در پاسخ به  سوالی در مورد ارتباط هیئت مدیره با دایی و کادر فنی باشگاه گفت: هیئت مدیره جلسه بسیار خوبی را با کادر فنی و دایی برگزار کرد .

وی تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره و باشگاه برای موفقیت تیم با کادر فنی همدل و همراه هستند و خبر برخی سایت‌ها در مورد مهلت به دایی برای تغییر نتایج پرسپولیس تا پایان هفته پنجم لیگ برتر صحت ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.