خواجه‌وند‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قرارداد نهایی را امروز‌ با اومانا منعقد می‌کنیم / ثبت اعتراض به حکم صادقیان امروز در کمیته انضباطی

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت اومانا‌ مدافع ملی‌پوش کاستاریکایی گفت: طبق برنامه جلسه‌ای امروز با اومانا‌ می‌گذاریم تا پس از توافقات قرار دادش را با باشگاه پرسپولیس منعقد کنیم.

مهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال جلسه خوبی دیروز با اومانا‌ داشتیم و اگر مشکلی پیش نیاید امروز قرار داد نهایی را با این مدافع کاستاریکایی امضا می‌کنیم.
 
خواجه وند در خصوص جذب بوراتنگ‌ بازیکن تیم جوانان آرسنال گفت: حضور بوارتنگ‌ در حد حرف‌هایی بود که در رسانه ها مطرح شد و با جذب اومانا حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شد.
 
وی درباره وضعیت مهرداد پولادی بیان کرد: ما موضعمان را قبلا اعلام کردیم پولادی با باشگاه پرسپولیس قرار داد دارد و بازیکن ما محسوب می‌شود و منتظر هستیم که در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کند.
 
وی درباره بندی در قرار داد پولادی مهلت  که می‌تواند از پرسپولیس جدا شود بیان کرد: قرار دادی که ما از پولادی داریم چنین بندی  در آن  لحاظ نشده است.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض به حکم محرومیت پیام صادقیان گفت: اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم صادقیان امروز در کمیته انضباطی ثبت و بعد از تشکیل پرونده به کمیته استیناف برای بررسی اعتراض داده می‌شود.
 
وی درباره تشکیل جلسه هیأت مدیره پرسپولیس در روز شنبه یا یکشنبه گفت: جلسه هیأت مدیره طبق روال گذشته روز دوشنبه برگزار می‌شود و سیاسی رئیس هیأت مدیره دستور جلسه را تعیین می‌کند و وی تشخیص می‌دهد که حضور علی دایی در جلسه روز دوشنبه لازم است یا نیست.
 
خواجه‌وند درباره اخذ برنامه یک ساله از علی دایی در جلسه هیأت مدیره گفت: ما برنامه یک ساله از علی دایی نخواستیم بلکه اقداماتی که قرار است در طول فصل انجام دهد را باید به اطلاع اعضای هیأت مدیره برساند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: الحمدلله با بردی که دیروز مقابل ذوب‌آهن به دست آوردیم از بحران خارج شدیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نهایی ، قرارد اد ، بند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار