نشست هفتگی هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس عصر امروز در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز با حضور علی دایی نشست خوبی در هیأت مدیره داشتیم که در جریان آن هیأت مدیره به صورت موکد حمایت خود را از اقدام صورت گرفته و کادر فنی اعلام کرد.
 
مهدی خواجه‌وند در پایان جلسه امروز هیأت مدیره افزود: این نشست بیش از یکصد دقیقه به طول انجامید که در جریان آن مباحث مهم، سازنده و مثبتی مطرح شد که انتظار می‌رود شاهد تاثیر بسیار خوب آن در پرسپولیس باشیم. آقای دایی در جریان این جلسه درباره مسائل گذشته تیم، شرایط فعلی آن و برنامه‌هایی که برای آینده دارند و همچنین ضعف و قوت‌ها هم از جهت فنی و هم از نظر سایر مسائل مربوط به تیم به موارد مختلفی اشاره کردند.
 
وی تصریح کرد: هیأت مدیره نیز ضمن طرح دیدگاه‌های خود و مطرح کردن سوالاتی که وجود داشت در نهایت با تاکید ویژه‌ای حمایت خود را از آقای دایی اعلام کرد و اعلام آمادگی نمود که برای هرگونه کمک مضاعف آمادگی لازم وجود دارد.
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز این جلسات تکرار شود تا بتوانیم هر چه بیشتر در جهت موفقیت پرسپولیس گام برداریم.
 
خواجه‌وند در خصوص وضعیت ITC اومانا گفت: مشکل خاصی وجود ندارد، همانطور که اعلام کردیم بعد از اخذ مجوز پزشکی، قرارداد وی امضاء و به ثبت رسید و برای دریافت ITC منتظر دریافت مدارک مربوطه از کارستاریکا هستیم که در این ارتباط با موضوع تفاوت ساعت روبرو بودیم و اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و با دریافت مدارک مورد نظر، نسبت به اخذ ITC این بازیکن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، جلسه ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار