سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید از خبرنگاران حمایت حقوقی و معنوی صورت گیرد

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: خبرنگاران، عامل پیشرفت جوامع، افزایش مسئولیت پذیری دولت‌ها نسبت به مردم و بهبود وضعیت اطلاع رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، علی عباسپور در جمع کارشناسان و رابطین خبری این واحد دانشگاهی نقش خبرنگاران در جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هر جامعه ای که بخواهد به توسعه دست یابد به خبرنگار متعهد نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه اگر روابط عمومی‌ها  فعال باشند، فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد ها به خوبی انعکاس پیدا می‌کند، تصریح کرد: روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، به خوبی اقدام به پوشش خبری فعالیت‌ها و دستاوردهای این واحد دانشگاهی در سطح رسانه‌ها کرده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: درک اهمیت خبرنگاری به عنوان ابزار نشان دادن حقایق در دنیا نهادینه شده است.

وی بر ایجاد بسترها و امکانات لازم برای فعالیت خبرنگاران در شرایط مطلوب تأکید کرد و گفت: باید از خبرنگاران حمایت حقوقی و معنوی لازم صورت گیرد.

عباسپور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیاری از دانشگاه‌های مطرح بین المللی خصوصی هستند، ادامه داد: واحد علوم  و تحقیقات به عنوان یک دانشگاه معتبر غیر دولتی تلاش دارد در آینده نزدیک به یکی از بهترین دانشگاه‌های منطقه و دنیا تبدیل شود و در این میان نقش روابط عمومی در انعکاس دستاوردها و موفقیت‌های آن در سطح داخلی و خارجی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.