سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون تجارت اتاق تهران

اجرای سیاستهای خوب نیازمند بدنه کارشناسی توانمند است

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اجرای بسته خروج از رکود تورمی دولت گفت: اجرای سیاستهای خوب نیازمند بدنه کارشناسی توانمند ودستگاه‌های اجراییش همراه با این سیاست است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن بهرامی ارز اقدس رئیس کمیسیون تجارت اتاق تهران در چهارمین همایش صادرات غیر نفتی که صبح امروزبرگزار شد با اشاره به اهیمت توسعه صادرات غیر نفتی گفت: به دلیل واردات محور بودن کشور آنچنان که باید در تصمیم گیری‌های سال‌های گذشته به توسعه صادرات غیر نفتی توجه نشده است.

وی ادامه داد: باید از دولت جهت ارائه بسته خروج از رکود برای اولین بار تشکر کرد.

رئیس کمسیون تجارت اتاق تهران در ادامه با اشاره به اینکه دولتها در شرایط رکود سعی بر کاهش ضرایب مالیاتی می کنند گفت: متاسفانه این امر در بسته خروج از رکود دولت کمتر دیده شده است.

وی افزود: اجرای سیاستهای خوب نیازمند بدنه کارشناسی توانمند و دستگاه‌اجرایی همراه با این سیاستها است ولی به نظر می‌رسد قوه مجریه توانایی همراهی و اجرای این سیاستها را ندارد.

وی در ادامه گفت: بخش خصوصی آمادگی خود را اعلام می‌کند تا جهت برون رفت از این شرایط دولت را یاری دهد و امیدواریم با این همراهی و همدلی زمینه خروج از رکود تورمی ایجاد شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: همایش ، تجارت ، تورم ، رکود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.