سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار//نشست خبری بعد از بازی استقلال-سپاهان؛

کرانچار:صدرنشینی را حفظ می کنیم و غیر از این نیست

سرمربی سپاهان گفت:از حق نگذریم باید بگویم استقلال شانس گلزنی داشت،اما سپاهان باید روند پیروزی ها و صدرنشینی اش راحفظ کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم به همه هواداران که از دقیقه یک تا دقیقه آخر ما را حمایت کردند. تیم ما نشان داد با کیفیت‌تر از حریف است اگر چه لحظاتی کیفیت‌مان را از دست دادیم اما بازیکنانم تلاش کردند و خودشان را به حریف تحمیل کردند.  از آنها تشکر می‌کنم .داور در برخی صحنه‌ها حق سپاهان را نداد ولی برد ما باعث شد دل هوادران شاد شود و این موضوع چندان به چشم نیاید.

کرانچار در مورد شیوه بازی 3-5-2 بازی گفت: شیوه ما اصلا 3-5-2 نیست این شیوه منسوخ شده است شیوه 3-4-1-2 هست شاید برخی تیم‌ها در جام جهانی سه پنج دو بازی کرده باشند اما اگر دقت کنید تیم‌ها در این شیوه تحت فشار که قرار می گیرند بسته بازی می‌کنند اما شیوه بازی ما تهاجمی است. با آن شیوه سه پنج دو نمی‌توانیم اینگونه بازی کرد.

وی ادامه داد:از حق نگذریم باید بگویم استقلال شانس گلزنی داشت حداقل دو شانس مسلم را شهاب گردان از آنها گرفت. البته پریرا دیر به تیم ما اضافه شده طبیعی است که هماهنگی‌ او کمتر باشد اما تمام تلاشش را کرده و هرچه دارد خالصانه ارایه می‌کند.
 
زلاتکو کرانچار در مورد صحبت های قلعه‌نویی  گفت:در کل  شکایت خاصی از داوری ندارم. نتیجه بازی و تعداد گل‌های ما گویای کیفیت بازی است. حق به حق دار  رسید و این مطلب مارا راضی می کند.درست نیست بگوییم داوری با سپاهان بود. داوری حق را نگه داشت. درست است قوانین دست و پاگیر زیادی در مورد مربیان برای داوری گذاشته شده که به نوعی ما را از هرگونه ابراز نظر در مورد داوری منع می‌کند .

کرانچار بعد از نشست خبری هم گفت: با اینکه زود گل خوردیم اما بازیکنان روحیه خود را از دست ندادند. اگر ضربه شریفی به تیر دروازه نمی‌خورد گل زیبایی می‌شد. البته گل اولی را هم که ما به ثمر رساندیم و نتیجه را جبران کردیم گل زیبایی بود. آنچه اهمیت دارد این است که وقتی اولین گل را دریافت کردیم دست از بازی نکشیدیم.

وی افزود:گردان با عکس‌العمل سریع جلوی دو گل را گرفت که اگر چنین نمی‌کردگل‌های زیادی می‌خوردیم. رحمان احمدی هم یکی از بهترین دروازه‌بانان ماست، امیدواریم که گردان به همین کارهایش ادامه دهد.

وی درباره اینکه بازیکن شاخص شما در این بازی چه کسی بود؟ گفت: کل تیم ما شاخص بود.


برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.