سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - نفت؛

گلمحمدی:ما برای 3 امتیاز می جنگیم

سرمربی نفت گفت:هر تیمی بتواند امتیاز بگیرد می‌تواند راحت‌تر کارش را ادامه دهد.ما محکوم به برد هستیم و سه امتیاز را می خواهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: با توجه به جدول امتیازگیری دو تیم بازی از حساسیت خاصی برخوردار است و هر تیمی که سه امتیاز این مسابقه را بگیرد جهش خوبی در لیگ خواهد داشت.

 وی ادامه داد:هر تیمی بتواند امتیاز بگیرد می‌تواند راحت‌تر کارش را ادامه دهد.ما محکوم به برد هستیم و سه امتیاز را می خواهیم.
 
وی ادامه داد:ما تمرینات خوبی داشتیم و هفته به هفته بهتر شده‌ایم. تغییرات زیادی تیم ذوب‌آهن داشته و همچنین برخی از بازیکنان مصدوم شده بودند و چند بازیکن جدید هم به ما اضافه شد. با توجه به این تغییرات برای هماهنگی به زمان نیاز داریم.
 
سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت:پرسپولیس به دلیل آنکه از امتیاز میزبانی برخوردار است با تمام قوا به میدان می آید. حریف هم شرایطش در لیگ مثل ماست و به این سه امتیاز نیاز دارد . در این بازی  از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود، بازی سختی در انتظار ماست. پرسپولیس مشکلاتی در چند روز اخیر داشته که از جمله آن مشکل پیام صادقیان است.

وی افزود: پرسپولیس همیشه قدرتمند است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است. انتظارم از بازیکنان این است که با تمام وجود و تمرکز بالا بازی کنند و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دهیم.
 
وی درمورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: محروم نداریم، یکی دو مصدوم داشتیم که اکنون نجف‌زاده با ما تمرین می‌کند و حسن‌زاده هم دستش را عمل کرده است.
 
سرمربی ذوب‌آهن در مورد یکی از کمک‌داوران همشهری علی دایی گفت:‌ من از این مسئله اطلاع نداشتم و الآن این صحبت را شنیدم اما هیچ داوری نمی‌خواهد شرافت خودش را زیر پا بگذارد .

وی گفت: ما برای همه داوران احترام خاصی قائل هستیم. باید به داوران جوان اعتماد کنیم، هرچند مشکلاتی هم برای تیم‌ها به وجود می‌آید اما باید با اعتماد به داوران جوان باعث پیشرفت داوری شویم.
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.