سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون تحقیقات مجلس:

"طرح تحول سلامت" در مسیر رفع دغدغه اقشار آسیب‌پذیر حرکت کرد/ "وزارت بهداشت دولت یازدهم"، بهترین عملکرد را در بین وزرای دولت‌های گذشته داشته است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور٬ گفت: با تعامل دولت و مجلس دغدغه ای از لحاظ تامین منابع مالی برای ادامه طرح تحول سلامت وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ ابوالقاسم خسروی‌ سهل‌آبادی عضو کمیسیون تحقیقات مجلس٬‌ با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ گفت: با شروع اجرای این طرح و اطلاع رسانی دقیق و تلاش مجموعه وزارت بهداشت و درمان، مردم آثار و برکات آن را در مراجعه به بیمارستان‌ها مشاهده کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مثمر ثمر بودن اجرای طرح تحول سلامت در کشور٬ افزود:‌ وزارت بهداشت دولت یازدهم بهترین عملکرد را با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بین وزرای دولت داشته است.

خسروی با یادآوری رضایت مندی عمومی که در سطح کشور از اجرای طرح تحول نظام سلامت به وجود آمده و نمایندگان مردم در مجلس نیز بر آن واقف هستند٬ تصریح کرد:‌ هر پیشنهادی که در اعتبارات سال آینده در رابطه با این طرح به مجلس ارائه شود به طور حتم با موافقت نمایندگان روبه رو خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همکاری و تعامل دولت و مجلس دغدغه ای از لحاظ تامین منابع مالی برای ادامه طرح تحول سلامت وجود نخواهد داشت٬ افزود:‌ طرح تحول سلامت موفق به رفع دغدغه مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر در مراجعه به بیمارستان‌ها شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: یکی از دغدغه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی و وزارت بهداشت حرکت در جهت تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم است که با اجرای طرح تحول نظام سلامت این مهم در حال تحقق است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.