سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تاکید بر صیانت از تمامیت ارضی عراق در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اعلام برگزاری جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در این جلسه مسائل مربوط به عراق و حملات تروریستی بی‌رحمانه گروه داعش مورد بحث قرار گرفته و بر صیانت از تمامیت ارضی عراق و خروج از شرایط فعلی تاکید گردید.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون اظهار داشت: جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با حضور آقایان"لاریجانی" و "ابوترابی‌فرد" برگزار شد.  
 
وی ادامه داد: در این جلسه ابتدا برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون از جمله ریاست مجلس نکاتی را در خصوص بودجه و ضرورت تخصیص هر چه سریعتر اعتبارات عمرانی با توجه به در پیش بودن فصل سرما مطرح کردند.
 
وی افزود: همچنین در این جلسه در خصوص شرایط فعلی فلسطین اشغالی و سرزمین غزه بحث و بررسی و تاکید گردید دولت از همه توان بین‌المللی خود برای کمک به مردم مظلوم فلسطین استفاده کند.
 
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: همچنین مسائل مربوط به عراق و حملات تروریستی بی‌رحمانه گروه داعش مورد بحث قرار گرفت و بر صیانت از تمامیت ارضی عراق و خروج از شرایط فعلی تاکید گردید.  
 
نعیمی‌رز در پایان خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین در ارتباط با ایجاد بسترهایی جهت خروج از شرایط رکود اقتصادی کشور که این وضعیت بر کسی پوشیده نیست و جز با راه اندازی تولید موثر نخواهد بود، هم‌فکری و هم‌اندیشی شد و اظهار امیدواری گردید، برنامه‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود موثر و مفید واقع شود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.