سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه اجرای نمایش صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل هنرهای نمایشی با بهرام ریحانی

مدیر کل هنرهای نمایشی در آستانه اجرای نمایش " شادی حقیقی آرام و بی صداست" به کارگردانی بهرام ریحانی، در جریان تمرین و مراحل آماده سازی این اثر نمایشی قرار گرفت.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حسین طاهری در پایان دیدار خود از تمرین این اثر نمایشی خطاب به بهرام ریحانی و عوامل اجرایی نمایش گفت: کاری که شما و گروهتان انجام دادید برای همه اهالی تئاتر درس بزرگی است و نمونه ای بارز برای روایت عشق هنرمندان به تئاتر که می تواند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد همدلی و رفاقت میان اهالی تئاتر ایجاد کند.
 
 وی به تمام همکاران ریحانی در این نمایش گفت:  تمامی این موارد نشان دهنده انرژی خوب شما به همه دوستداران تئاتر است که در تئاتر تاثیر خود را به طور حتم خواهد گذاشت . شما  با تمام سختی ها و مشکلاتی که بیماری بهرام ریحانی دارد عشق به تئاتر را فراموش نکردید و این چنین در کنار هنرمند شایسته ای چون او حضور دارید که همین باعث افتخار من خواهد بود .

بهرام ریحانی هم با تقدیر از حمایت های اداره کل هنرهای نمایشی در پشتیبانی از اجرای نمایش شادی حقیقی آرام و بی ‌صداست توضیح داد: نمی دانم که آیا می توانم در اجرای تمام اپیزودهای نمایش موفق شوم یا نه؟ اما معتقدم اگر این کار انجام شود معجزه ای است که توسط اهالی تئاتر پدید آمده است.

 معجزه ای که باعث شد بعد از گذشت سه روز جراحی در بیمارستان علیرغم توصیه پزشکان مبنی بر استراحت پیاده روی کنم.

این بازیگر پانتومیم تصریح کرد: به خودم اجازه دعوت از هنرمندان برای دیدن این اثر نمایشی را نمی دهم اما امیدوارم روز شنبه 18 مرداد ماه شاهد برگزاری جشن همدلی اهالی تئاتر باشم. من روز هفتم دی ماه بدون هیچ مقدمه ای متوجه بیماری خودم شدم و از آن روز تاکنون با این فضا مشغول مبارزه هستم و امیدوارم روزی شاهد معجزه ای باشم که انتظارش را می کشم.

نمایش « شادی حقیقی آرام و بی صداست» به کارگردانی بهرام ریحانی و بازی باران کوثری، کامبیز بنان، آرزو افشار و بهرام ریحانی شنبه 18 مرداد ماه ساعت 19 به نفع بیماران مبتلا به سرطان روی صحنه خواهد رفت.
 
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.