علی مرادخانی و مهدی شفیعی در پی در گذشت بهرام ریحانی بازیگر و کارگردان تئاتر و استاد نمایش های ایمایی (پانتومیم) پیام تسلیت داد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی در پی در گذشت بهرام ریحانی بازیگر و کارگردان تئاتر و استاد نمایش های ایمایی(پانتومیم)پیام تسلیت داد.

در این پیام می خوانیم:

هوالباقی
 
«مرگ پایان کبوتر نیست…»

سخت است باور مرگ هنرمندی که نماد ایستادگی در برابر بیماری بود.

او هم واره تلاش می­کرد برای بودن، ماندن و شدن. او به بالاترین قله­های این سرزمین رفت تا به ما بیاموزد در سخت­ترین لحظه­های بیماری نیز می­توان به زندگی لبخند زد. بهرام ریحانی نماد مبارزه با سرطان بود.

حضور او در نمایشی در جشنواره تئاتر فجر کمتر از یک ماه پیش نشان دیگری از امید او به زندگی بود.

درگذشت این هنرمند دوست داشتنی را به خانواده داغدارش و هنرمندان نجیب کشورمان تسلیت گفته و برای شادی روح بلندش از خداوند متعال مسئلت می­‌طلبم.

معاون هنری وزیر ارشاد درگذشت بازیگر جوان تئاتر را تسلیت گفت

در پیام علی مرادخانی آمده است: «از دست دادن هنرمند جوان تئاتر، بهرام ریحانی، برای خانواده و دوستدارانش زخمی جانکاه است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و صبوری کردن در برابر چنین ضایعه‌ای بس دشوار است. اما باید از خود بهرام بیاموزیم. زمانی که در پشت صحنه نمایش «بی‌لالا» با او گفت‌و‌گو می‌کردم، اگرچه سخت بیمار بود، اما روحیه‌ای ستودنی داشت و با شوق و ذوق از تئاتر می‌گفت و امید در چشمان دردکشیده‌اش می‌درخشید. باید همچون خود او باشیم که تا روزهای آخر با امید و انگیزه برای هنری که دوست داشت تلاش کرد و به حرمت زندگی خم به ابرو نیاورد. 

درگذشت زودهنگام شادروان بهرام ریحانی را به خانواده محترمش و همه هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر تسلیت می‌گویم و برای بازماندگانش آرزوی شکیبایی دارم.»
 

گفتنی است که بهرام ریحانی پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان ظهر امروز در بیمارستان فیروزگر تهران، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مجید سرسنگی درگذشت « بهرام ریحانی» را تسلیت گفت

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، درگذشت «بهرام ریحانی» بازیگر ارزنده هنر تئاتر کشور را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و مشاور هنری شهردار تهران درگذشت «بهرام ریحانی» بازیگر ارزنده هنر تئاتر کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام او، که تنها باقی است

تقدیر الهی بر این بود که در واپسین روز های سال 1393، روح هنرمندی محبوب، از جسمی که سال ها در گیر و دار رنجی طاقت فرسا بود، رها شود و به دیار حق بشتابد.

بهرام ریحانی بازیگر ارزنده هنر تئاتر کشور، رخت از این جهان بربست تا بهار را، و غم و اندوه ما را از آسمان به نظاره بنشیند.

درگذشت این هنرمند عزیز را به بازماندگان محترم او و نیز خانواده تئاتر کشور تسلیت می گویم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار