سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عابدینی: باشگاه داماش واگذار می‌شود، اما منحل نمی‌شود/ فقط رحیمی از مبلغ اصلی بدهی پرسپولیس خبر دارد

عابدینی در خصوص احتمال انحلال باشگاه داماش گفت: باشگاه داماش منحل نخواهد شد، اما قطعا تیم واگذار می‌شود.

امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش‌ گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: باشگاه ‌داماش گیلان منحل نخواهد شد اما تیم به دلیل نبود بودجه کافی و نداشتن مجوز برای فعالیت واگذار می‌شود.
 
وی در خصوص نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات بر اساس بضا‌عتش عمل کرده است. هیئت مدیره جدید پرسپولیس وارث بدهکاری کلان مدیریت‌های قبلی است.
 
عابدینی تصریح کرد: رقم بدهکاری باشگاه پرسپولیس با رقم واقعی آن فرق بسیاری دارد. من فکر می‌کنم رحیمی به خوبی می‌داند که رقم بدهکاری بیش از آن چیزی است که در رسانه‌ها اعلام شد من فکر می‌کنم این تیم طبق بودجه‌ای که دارد نمی‌تواند دست روی هر بازیکنی بگذارد اما بر اساس بودجه، تاکنون خوب عمل کرده است.
 
 رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال گفت: علی کریمی از فوتبال خداحافظی نکرده بلکه وی از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی کرده است. کریمی در مسائل اخلاقی و فرهنگی عملکرد خوبی داشته است، به نظرم باید از وی در کادر فنی استفاده کنند چرا که این بازیکن، با سابقه درخشانش‌ می‌تواند تجربه‌های مفید خود را در فوتبال ایران به بازیکنان انتقال دهد.
 
عابدینی خاطر  نشان کرد: مزیت علی دایی این است که می‌تواند در شرایط سخت نیروهای جدید و خوبی به تیم تزریق کند که این بازیکنان می‌توانند جایگزین مناسبی برای سید جلال حسینی و خلعتبری باشند، من فکر می‌کنم دایی می تواند جبران بازیکنان از دست رفته پرسپولیس را بکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: واگذاری ، منحل ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.