یکی از مدیران باسابقه فوتبال ایران معتقد است که فدراسیون فوتبال باید در تمدید قرارداد با کی‌روش تمام جوانب را رعایت کند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل قابل قبول بوده بدون شک شخص کی‌روش و اعضای کادر فنی تیم ملی در کسب این موفقیت نقش اساسی داشتند این روزها هم که یکی از بحث‌های داغ فوتبال ایران حفظ کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران است البته با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا حفظ این مرد پرتغالی منطقی و به نفع فوتبال ایران است اما در این پروژه حفظ کی‌روش، باید منافع فوتبال ایران هم حفظ شود.
 
 وی ادامه داد: هر روز اخبار تازه‌ای در مورد مبلغ در‌خواستی کارلوس کی‌روش برای عقد قرار‌داد با فدراسیون‌ در خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته و روزنامه‌ها هم هر روز مطلب تازه‌ای در این مورد می‌نویسند. در این شلوغی تبلیغاتی و رسانه‌ای که پیش آمده این توقع از علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود که با دقت و ریزبینی به وضعیت کی‌روش و تیم ملی نگاه کند. کفاشیان باید شرایط مالی فوتبال ایران را در نظر بگیرد ، فدراسیون نباید احساسی با این موضوع برخورد کند آینده فوتبال ایران به تصمیم‌های آینده کفاشیان و همکارانش ‌بستگی دارد.
 
 
عابدینی خاطرنشان کرد: کی‌روش مرد با‌هوشی است در توانایی فنی این مربی شکی نیست، فوتبال ایران می‌تواند از توانایی‌های فنی و تجربه این مرد پرتغالی استفاده کند فقط باید کفاشیان با دقت و زیرکی با قرارداد جدید کی‌روش برخورد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جوانت ، سابقه ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
yaser
۲۳:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۳
شما نبودی که گفته بودید کیروش باید از ایران بره وقتی از ازبکستان باختیم یادت رفت
آخرین اخبار