سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیام حزب مردم‌سالاری؛

آیت‌الله گیلانی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های فراوانی انجام دادند

حزب مردمسالاری با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گیلانی، بر فراموش نشدن خدمات بی‌شائبه و بدون حاشیه آن عالم ربانی تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب مردمسالاری با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گیلانی، بر فراموش نشدن خدمات بی‌شائبه و بدون حاشیه آن عالم ربانی تاکید کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم ربانی، فقیه بزرگوار و مبارز انقلابی حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی رحمت‌الله علیه که عمری را صرف خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و مردم کرد، موجب تأثر و تأسف گردید. بی‌شک ایشان که در محضر بزرگانی همچون امام راحل(ره)، آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی به فراگیری علوم حوزوی پرداختند و سپس در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای منویات حضرت امام خمینی(ره)، تلاش‌های فراوانی انجام دادند و پس از پیروزی انقلاب نیز در سمت‌های مختلفی همچون حاکم شرع و رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی، رئیس دیوان عالی کشور، نماینده مجلس خبرگان رهبری،‌ عضویت در مجلس تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان و مسئولیت هیأت عفو به فرمان رهبر کبیر انقلاب برای جلوگیری از برخی تندروی‌ها در دادگاه‌های انقلاب منشأ خدمات مؤثر و بدون هر گونه حاشیه و شائبه‌ای بودند که هرگز فراموش ناشدنی است.
 
حزب مردم‌سالاری، درگذشت این عالم ربانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری و مردم‌ سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان گیلان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، علو درجات را مسألت می‌نماید.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.