سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی نامه‌ای؛

وزیر کشور از نقش‌آفرینی رئیس رسانه ملی در پشتیبانی از اجرای مرحله‌ دوم هدفمندی یارانه‌ها تقدیر کرد

وزیر کشور در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های این سازمان در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه‌ای به مهندس سید‌عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما از تلاش‌های این سازمان در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قدردانی کرد.

متن کامل نامه رحمانی فضلی به رئیس رسانه ملی به این شرح است:

جناب آقای مهندس ضرغامی
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به رغم توطئه‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی سنگین استکبار جهانی، دستاورد بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و اقتدار و عزت ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان کرده است.
 
بی‌تردید این موفقیت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی‌) سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نامگذاری شده است، مرهون تلاش‌های ارزشمند و شبانه‌روزی مدیران کارآمد و لایق دستگاه‌های مختلفی است که با زمان‌شناسی و اقدام مدبرانه، بستر مناسبی را برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها فراهم کرده‌اند.

اینجانب لازم می‌دانم از مساعی و نقش‌آفرینی مثبت و سازنده جنابعالی و همکاران محترم در پشتیبانی امنیتی و انتظامی این طرح ملی از جمله در قالب "کارگروه امنیت و امور انتظامی ستاد هدفمندی یارانه‌ها" تقدیر و تشکر نمایم.

امید است این تلاشهای صادقانه مورد رضایت خداوند منان قرار گرفته و توفیق خدمتگزاری بیشتر برای نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم (روحی له‌الفدا) و رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) به همه ما عنایت فرماید.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.