سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

25 خرداد ماه برگزار می شود

برگزاری بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی

بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با محوریت چارچوب سیاست پولی و الزامات خروج از رکود تورمی برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ؛ محورهای اصلی این همایش الگوی مناسب سیاستگذاری پولی ، اصلاح نظام بانکی ، استراتژی مناسب خروج از رکود و تامین مالی تولید می باشد و سخنرانان اصلی این همایش  ولی اله سیف ، علی طیب نیا و اکبر کمیجانی هستند و به ترتیب در زمینه چارچوب نوین سیاست پولی و اصلاح نظام بانکی ، راهبرد دولت برای خروج از رکود و تحلیلی بر تحولات اقتصاد کلان و سیاست های پولی کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 سخنرانان اصلی روز دوم نیز عباس آخوندی ، مهندس محمد‌رضا نعمت زاده و  محمد‌باقر نوبخت خواهند بود.

گفتنی است به منظور نقد و بررسی محورهای اصلی همایش، چهار نشست سیاستی برگزار خواهد شد . همچنین در پایان هر روز، میزگردي تحت عناوین عملکرد سیاست پولی در سال 92 و اصلاحات پیشنهادی و بازخوانی سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظام بانکی کشور برگزار خواهد شد.
 همچنین روز اول هفت کارگاه آموزشی با عناوین سیاست های اعتباری و خروج از رکود تورمی ، بازسازی بازار بین بانکی ریالی و ارزی ، "تامین مالی بنگاه ها و راهکارهای برون رفت از رکود تورمی ، تامین مالی مسکن؛ چالش ها و راهکارها،مطالبات معوق و بحران های اعتباری ، قاعده مندی سیاست مالی و مدیریت نوسانات ارزی و تقویت ابزارهای سیاست پولی و لزوم بازسازی سیاست ارتباطی بانک مرکزی" و روز دوم ده کارگاه آموزشی تحت عناوین "شناسایی چالش های تامین مالی بنگاه های اقتصادی و راهکارهای پیش رو ، نقش و جایگاه صندوق توسعه ملی در اقتصاد ایران ،سلامت بانکی ، بانکداری مرکزی و نظام ارزی کارآمد ، نوآوری مالی و آزادسازی در نظام بانکی ، استقلال بانک مرکزی و سیاست پولی بهینه ، حاکمیت شرکتی ، تعامل سیاست مالی و پولی ، نقش بانک ها در کارآمدی سیاست پولی و تحلیل رکود و راهکارهای تامین مالی سرمایه در گردش بنگاه ها" برگزار مي شود.

  گفتنی است بیست و چهارمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی، 25 و 26 خردادماه 93 در سالن اجلاس سران برگزار می شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشانی http://conf.mbri.ac.ir/conf24/?LangID=1  مراجعه نمايند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، نظام ، دولت ، پولی ، مالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.