سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: برزیل مدعی، آلمان قهرمان جام جهانی/به زودی پنج بازیکن به سایپا اضافه می شود

مربی تیم فوتبال سایپا‌ گفت: تیم ما با ‌نزهتی، رمضانی و زاهدی قرار داد بسته و 12 بازیکن‌ که اسکلت‌ اصلی تیم ‌سایپا در فصل قبل بوده را نگه داشته است طی چند روز آینده 5 ‌بازیکن دیگر به تیم اضافه می شود.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از بازیکنان فصل قبل تیم سایپا 12 نفر که اسکلت اصلی تیم هستند را نگه داشتیم و با نزهتی‌ از فجر سپاسی رمضانی، از نساجی قائم شهر و زاهدی از شهرداری اردبیل را به تیم سایپا اضافه شده‌اند و احتمالا پنج بازیکن دیگر هم طی چند روز آینده به تیم اضافه می‌شوند.
 
 وی ادامه داد: من برای تیم سایپا اردو‌های داخلی و خارجی را پیش بینی‌کرده‌ام اما باید بررسی شود با توجه به بودجه‌ای که تیم در اختیار ما قرار داده این اردوها‌ به نفع و سود بازیکنان هست یا نه که طی چند روز آینده مشخص می‌شود.
 
مربی سایپا در مورد جام جهانی و بازی افتتاحیه افزود: برزیل میزبان این دوره از مسابقات است و مربیانی که برزیل را هدایت می‌کنند بسیار محتاط و مسیر قهرمانی را بلد هستند اسکولاری‌ در سال 2002 پری یرا‌ در سال 1994 برزیل را قهرمان جام جهانی کرده‌اند اما بازی افتتاحیه عیار تیم برزیل را مشخص نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: برزیل همیشه تیم  بزرگی بوده است و بعد از سال 2002 که قهرمان شد در جام جهانی‌های بعدی در نیمه نهایی از بازی‌ها حذف شده است و شرایط میزبانی به نفع این تیم قطعا برزیل کی مدعی در این  جام جهانی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم آلمان قهرمان این دوره جام جهانی باشد این به لحاظ دور خیزی که از سال‌های قبل برای قهرمانی در جام جهانی انجام داده‌اند و همین طور که گواردیولا‌ را برای مربیگری در بوندسلیگا‌ آوردند و کمپی که برای آلمان در برزیل است یکی از بهترین کمپ‌ها و تنظیم و تمدید قرارداد مربی آلمان قبل از جام جهانی که این باعث می‌شود آلمان به قهرمانی این دوره جام جهانی نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برزیل ، مدعی ، آلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.