سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش فیلیپن سرزده به فدراسیون والیبال آمد + عکس

وزیر ورزش فیلیپین عصر امروز سرزده به فدراسیون والیبال آمد و با مسئولین این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ریکاردو گارسیا عصر امروز شنبه سرزده به فدراسیون والیبال ایران آمد و در دیدار با دبیرکل فدراسیون والیبال به همکاری دو کشور ایران و فیلیپین تاکید کرد.

در زمان حضور وزیر ورزش فیلیپین در فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی حضور نداشت و محمود افشاردوست به استقبال او رفت. وزیر به همراه افشاردوست از قسمت های مختلف کمپ تیم های ملی والیبال بازدید کرد و از تمرین تیم ملی والیبال جوانان نیز که با هدایت دکتر فرهاد نفرزاده در حال برگزاری بود، بازدید کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گزارشی از مراحل آماده سازی تیم ملی جوانان ارائه کرد و افزود: بازیکنان این تیم دو سال پیش قهرمانی نوجوانان آسیا شدند و امسال برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می شوند.



وزیر ورزش فیلیپین در نشستی با دبیرکل فدراسیون والیبال بر قدرت والیبال ایران در قاره آسیا و جهان تاکید کرد و گفت: فیلیپین از توسعه همکاری های دو جانبه از جمله در زمینه والیبال استقبال می کند زیرا والیبال ایران در سطحی قرار دارد که می تواند به کشورهای آسیایی کمک های زیادی برای افزایش توان فنی داشته باشد.

ریکاردو گارسیا تصریح کرد: پس از بازگشت به فیلیپین فدراسیون والیبال را مامور پیگیری و انعقاد پروتکل همکاری با والیبال ایران خواهم کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال نیز با استقبال از همکاری با فیلیپین گفت: یکی از مسئولیت والیبال ایران در قاره آسیا کمک به کشورهای دیگر است و از هر نوع همکاری برای توسعه این ورزش در قاره کهن استقبال خواهیم کرد.



افشاردوست تصریح کرد: والیبال ایران آماده هر نوع همکاری در زمینه های مختلفی از جمله آموزش، برگزاری دوره های داوری، مربیگری و پست های مختلف والیبال و اعزام مربی و مدرس به کشورها است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فیلیپین ، والیبال ، سرزده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.