رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان و معلولان گفت: در ابتدا از حضور نوبخت در این جلسه تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسروی وفا در ادامه اظهار داشت: از این‌که نوبخت به این مراسم آمد خوشحال شدم اما بهتر بود سخنگوی دولت از دیگر رشته‌های ورزشی هم بازدید می‌کرد.

خسروی‌وفا در ادامه اظهار داشت: ورزش معلولان جایگزین مناسبی برای سنگرهای دفاع مقدس است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان بیان کرد: والیبال نشسته در هشت دوره گذشته که برگزار شده 6 قهرمانی و ا نائب قهرمانی و یک مقام سوم را کسب کرده است و در المپیک هم این رشته 5 قهرمانی و 2 نائب قهرمانی به دست آورده است.

وی در خصوص بازی پارا آسیایی بیان کرد: در رقابت‌های پاراآسیایی 16 رشته شرکت می‌کنند که کاروان ایران با نام کاروان ادیب در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: جانبازان و معولان در 16 رشته جزء بهترین‌ها بوده است. در المپیک سال قبل با 22 مدال یازدهم جهان شدیم. زهرا نعمتی در مجمع عمومی سازمان ملل متحده به عنوان برترین ورزشکار ایران شناخته شده که هفته آینده آمریکا اعزام می‌شود.

وی اعلام کرد: بر طبق برنامه در تقویم سال 94 یک هفت را به عنوان هفته پارا المپیک نامگذاری کردند که 24 مهر روز پارا المپیک است. در حاشیه مراسم تحلیل از جانبازان و معولان خسروی‌وفا گرمکن ویژه تیم جانبازان و معلولین پاراالمپیک لندن را به نوبخت اهدا کرد.

خسروی‌وفا در ادامه صحبت‌هایش گفت: از مشکلات صحبت نمی‌کنیم اما با نوبخت در مورد تخفیف بودجه و اعتباراتی که باید به فدراسیون جانبازان و معلولان داده شود صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: نوبخت در راستای برنامه‌های پاراالمپیک گفت: "من باید از نزدیک اردو رو بازدید کنم و با تعداد زیاد ورزشکار در 16 رده رشته‌ لازم بود این بازدید را داشته‌باشیم، اما همه‌ی رشته‌ها نبودند."

خسروی‌وفا افزود: ما دوست داشتیم از تمام اردوها بازید کنند، مشکلات مالی هست اما باید مشکلات مالی مدیریت شود تا ‌تأمین شود، همزمان شدن اعزام‌ها با 18 میلیارد اعتبار می‌خواهد اما با کمتر‌از 14 میلیارد کاری نمی‌توانیم از پیش ببریم.

در جلسه‌ای که با دکتر نوبخت در مدت اقامتم داشتم اعتبارات چند ساله را به وی گفتم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رشته ، ورزشی ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.