سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت چنل‌نیوز آسیا اعلام کرد:

ایران قابلیت صعود از گروه خود را دارد

سایت چنل‌نیوز آسیا در گزارشی مفصل به انتشار نظرات بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی پرداخت و اعلام کرد: ایرانی‌ها قابلیت صعود از مرحله گروهی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت آسیا در فاصله کوتاه باقی مانده به جام جهانی به ارائه گزارشی از وضعیت کنونی تیم ملی ایران و ارائه نظرات بازیکنان تیم ملی در جام جهانی پرداخت.
 


آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش ایرانی در خصوص بازی‌های جام جهانی می‌گوید: هیچ بازی برای ما آسان نیست، همچنین بازی کردن مقابل ایران نیز برای هیچ حریفی آسان نیست.
 
این سایت در ادامه می‌افزاید: تیم ملی ایران در گروه "F" رقابت‌ها در چهارمین حضور خود در جام جهانی باید به مصاف آرژانتین، نیجریه و بوسنی رود.
 
ایرانی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند از مرحله گروهی در سه حضور قبلی خود صعود کنند و به نظر می‌رسد در این زمان نیز با جنگ و جدال زیادی روبرو خواهند بود.
 
ایران در آخرین حضور خود در جام جهانی در سال 2006 تنها موفق شد با تساوی برابر آنگولا یک امتیاز کسب کند.
 
در طول 9 بازی که این کشور در طول رقابت‌های جام جهانی در سال‌ها 1978، 1998، 2006 انجام داده است، 6 شکست،‌2 مساوی و یک پیروزی را تجربه کرده است.
 
آنها به عنوان گروه نخست خود و تیم اول قاره آسیا (بر اساس رنکینگ فیفا) به جام جهانی صعود کردند. در جاییکه توانستند با یک گل کره‌جنوبی را از میان بردارند و حقیقتی را رقم زنند که اجازه فراموشی آن به کسی را نمی‌دهد.
 
تیموریان در این خصوص می‌گوید: بازیکنان ایران روح جنگندگی والای خود را نشان دادند و در مرحله مقدماتی جام جهانی خود را ثابت کردند.  در حقیقت صعود به جام جهانی یک افتخار بزرگ و شگرف برای تیم ما محسوب می‌شود.
من به شخصه امیدوارم بتوانیم در این دوره از رقابت‌ها (جام جهانی) یکی از تیم‌های مورد توجه باشیم.
 
سایت چنل‌نیوز آسیا در ادامه تصریح کرد: تیم ملی ایران که به وسیله سرمربی سابق پرتغال کارلوس کی‌روش هدایت می‌شود، در اندیشه دفاع از عنوان 37 ایران در جهان و به اثبات رساندن ارزش‌های این کشور در این آوردگاه بزرگ است.
 


علیرضا جهانبخش، لژیونر تیم ملی ایران و باشگاه نایمخن هلند در این خصوص گفت: چیزی مانند یک پنجره برای کل جهان است، همه کشورها می‌توانند این را ببینند، ما قصد داریم بهترین نتیجه را در جام جهانی بگیریم.
 
شایان ذکر است، تیم ملی ایران اولین دیدار خود را مقابل نیجریه در 16 ژوئن انجام می‌دهد.

استیون بیت آشور، مدافع باشگاه وایت‌کپس کانادا و تیم ملی ایران معتقد است، تیم ملی ایران رقابت‌های بسیار سختی را پیش رو دارد.
 
وی در ادامه افزود: اگر شما در شروع بتوانید در جهت درست در جام جهانی گام بردارید و به پیروزی دست یابید شانس خوبی برای صعود به مراحل بعدی جام جهانی خواهید داشت.
 
استیون بیت آشور یکی از چندمین بازیکنانی است که ملیت غیرایرانی هم دارد و کارلوس کی‌روش او را به همراه بازیکنانی مثل قوچان‌نژاد، دژاگه و داوری به تیم ملی ایران دعوت کرده است.
 
بیت‌آشور در این خصوص تصریح کرد: امکان حضور در تیم ملی کشوری که در این آوردگاه بزرگ شرکت می‌کند فوق‌العاده است و مانند رویایی است که به حقیقیت پیوسته است.
 
شایان ذکر است، در کمپ تیم ملی مشکلات زیادی میان کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران بر سر لباس‌ها و جوراب‌های بازیکنان وجود داشت که بازیکنان تیم ملی در خصوص صحت سقم آن‌ها به صحبت پرداختند و معتقدند که بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.
 
علیرضا جهانبخش می‌افزاید: ما مشکلاتی روبرو بودیم، اما هم اکنون بسیاری از آن‌ها رفع شده است. خبرهایی از این قبیل بسیار زیاد است که شاید تعداد کمی از آنها درست باشد، اما اغلب صحت ندارد و شایعه‌پراکنی است.
 


سایت چنل‌نیوز آسیا در پایان خاطرشان می‌کند که بازیکنان تیم ملی ایران نسبت به رقبای خود در گروه F"" واقع بین هستند.
 
بیت‌آشور در این خصوص گفت: علی رغم حضورمان در جام جهانی باید بگویم مسابقات بسیاری سختی پیش رویمان قرار دارد و تیم‌هایی حضور دارند که مانند ما مسیر سختی را برای حضور در جام جهانی پیموده‌اند.
 
لازم به ذکر است، بدون در نظر گرفتن نام‌های بزرگ، ایرانی‌ها قابلیت صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی را دارند.
 
استیون بیت‌آشور نیز ضمن خوش بینی به این مسئله در پایان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن همه‌ی مسائل ما تیم بسیار خوبی داریم که همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند و آماده برای حضور در جام جهانی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، تیم ملی ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۷:۰۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
اره کاملا درسته فقط راهش اینه که یه دیوار با اجر جلو دروازمون بکشیم اگه پیمانکارش از سیمانها برنداره و بناش هم درست اجرها رو روهم بچینه شاید شاید شاید بتونیم با همه تیمها مساوی کنیم