پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: بازیکنی که از لحاظ بدنی آمادگی 95 درصدی داشته باشد وی از نظر روحی دارای 5 درصد آمادگی باشد به هیچ عنوان نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طباطبایی گفت: این تجربه نشان داده شده که اگر بازیکنی از لحاظ بدنی کاملا آماده باشد اما از لحاظ روحی از 5 درصد آمادگی برخوردار باشد نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود در بازی‌ها نشان دهد اما برعکس اگر بازیکنی از لحاظ بدنی آمادگی کمتری نسبت به آمادگی روحی و روانی داشته باشد می‌تواند بهتر عمل کند کارایی آن بالاتر است.

وی در رابطه دروازه‌بان تیم ملی گفت: انتخاب دروازه‌بان و بازیکنان در آخر به نوع انتظاری که سرمربی از بازیکنان خود دارد برمی‌گردد و اوست که آمادگی دروازه‌بانان خود را در نظر گرفته و یکی را به عنوان دروازه‌بان اول انتخاب می‌کند.

طباطبایی اظهار داشت: دانیال داوری با توجه به اینکه با نوع بازی ایرانی‌ها به خوبی آشنا نبوده و همچنین به زبان ایرانی مسلط نیست تا حدی ممکن است در ارتباط با خط دفاعی به مشکل برخورد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: رحمان احمدی نیز دروازه‌بان خوبی است و در رسیدن ایران به جام جهانی در بازی‌های تدارکاتی نقش مهم و بسزایی داشت.

وی بیان کرد: درست است که در بازی دو روز گذشته در مقابل تیم اتریش یک اشتباه بزرگی داشت که در نهایت ممکن بود درآن لحظه تیم گل بخورد اما نمی‌توان گفت این از ضعف دروازه‌بان است، بلکه اتفاقی بیش نبود و در هر فوتبال ممکن است این اتفاق بیفتد.

طباطبایی در آخر روی بازیکنان و تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحی ، دروازه بان ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار