سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عظيمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

اجرایی‌کردن مشی اعتدال جبران تندروی‌‌های سابق

دبيرکل جبهه حاميان انقلاب اسلامي گفت: کشور تاکنون ضربات زیادی را از تفکرات رادیکالی از سوی برخی افراد تندرو متحمل شده و در سه دولت اخیر از دوران سازندگی تا دولت احمدی‌نژاد شاهد وجود برخی افراد تندرو بودیم که زمینه‌ساز مشکلات بزرگی در کشور شدند.

"محمدحسين عظيمی " در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اصل انقلاب اسلامی براساس اعتدال پایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: در شرایطی که کشور دچار مشکلات اقتصادی است بهترین روش در مدیریت کشور، اجرای امور براساس اصل اعتدال است.
 
وی با بیان اینکه تندروی امری منسوخ شده در تمام دنیا است، گفت: بروز چنین رفتارها و اقداماتی که فاقد هرگونه مشی اعتدال است در هیچ کجای دنیا جایگاهی ندارد و اینگونه رفتارها در غالب جلساتی که هیچ عمومیتی ندارد، محدود شده است.
 
دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی ادامه داد: کشور تاکنون ضربات زیادی را از تفکرات رادیکالی از سوی برخی افراد تندرو متحمل شده و در سه دولت اخیر از دوران سازندگی تا دولت احمدی‌نژاد شاهد وجود برخی افراد تندرو بودیم که زمینه‌ساز مشکلات بزرگی در کشور شدند.
 
عظیمی با اشاره به فضای به وجود آمده در عرصه سیاسی کشور بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: امیدواریم که مسئولان با توجه به چنین فضای به وجود آمده‌ای ظرفیت استفاده در چگونگی فعالیت‌های صحیح در فضای سیاسی کشور را به منظور بهبود وضعیت داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: وجود اختلاف نظر و انتقاد در مباحث مختلف از جمله سیاست و اقتصاد امری طبیعی است اما تمامی مسئولان و ملت باید در زیر سایه ولایت و خدمت به مردم با پرهیز از هرگونه تندروی و با در پیش گرفتن خط مشی میانه‌روی و اعتدال جهت پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.