سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختارزاده:

خواسته هیأت‌ها، تقسیم عادلانه امکانات است/امثال عباسی باید بیشتر در تیم ملی حضور داشته باشند

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی گفت: هیأت‌های استانی اسکی انتظار دارند تا امکانات به صورت عادلانه بین استان‌ها تقسیم شود.

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طبق صحبت‌هایی که با رؤسای هیأت‌ها داشتیم بیشترین انتظار هیأت‌ها فرانگری رئیس آینده فدراسیون است.

وی افزود: بیشترین خواسته هیأت‌ها این است که در کنار توجه به قهرمانان قبلی و پیشینه اسکی، فدراسیون باید همه استان‌ها نگاه یکسان داشته باشد و امکانات به صورت عادلانه تقسیم گردد.

مختارزاده تصریح کرد: در طول چند سال اخیر با توجهی که شد تأثیر استان در رشد و توسعه اسکی به خوبی احساس شد و در برخی استان‌ها شاهد این بودیم که نمایندگانی نیز در تیم‌های ملی پیدا کردند.

رئیس هیأت اسکی خراسان رضوی ادامه داد: نگاه مسئولان نباید تنها به یک قسمت و ناحیه و برای تعداد 20 یا 30 نفر باشد بلکه می بایست نگاهی فراگیر به استعدادهای همه استان‌ها باشد.

وی در خصوص توسعه اسکی در استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد: تقریباً 6 سال است که اقدام به تأسیس هیأت کرده‌ایم و در 2 سال گذشته پیست اسکی شیرباد را تأسیس کردیم و با توجه مسئولان جایگاه خوبی به خصوص در اسکی صحرانوردی به دست آوردیم و یکی از قهرمانان ما به تیم ملی هم راه پیدا کرد.

مختارزاده تأکید کرد: بیشترین هدف ما استعدادیابی در بخش نونهالان و نوجوانان است و امیدواریم بتوانیم با سرمایه‌گذاری در این بخش شاهد پیشرفت اسکی استان باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مختارزاده ، اسکی ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.