كاظم عرب گفت:در انتخابات فدراسيون اسكي به دنبال فردي هستيم كه با نگاه خاص به اسكي،تمام استانهاي كشور را در اين رشته دخيل كند.

رييس هيئت اسكي استان همدان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:خوشبختانه ورزش اسكي در همدان مسيري صعودي را طي مي كند و امسال توانستيم بيش از 181 نفر را اسكي باز كنيم و از صفر تا 100 كار به آنها آموزش داده شد.

وي افزود:استان همدان ارزان ترين پيست اسكي كشور را دارد كه علاقه مندان مي توانند با پرداخت تنها 6 هزار تومان از امكانات پيست استفاده كنند.

عرب ادامه داد:از سال 88 و با لطف و عنايت مسولان تحول عظيمي رخ داد و اتفاقات خوبي براي اسكي استان همدان رخ داد و احداث دستگاه تله سيژ و كسب برند بين المللي براي پيستمان و در پي آن ميزباني مسابقات بين المللي اسكي چمن در مرداد ماه گواهي بر حركت رو به جلو ما در اين مدت بوده است.

وي در خصوص انتخابات فدراسيون اسكي تصريح كرد:ما به دنبال فردي هستيم كه نگاه خاص به ورزش اسكي داشته باشد و نگاه و توجه بيشتري به استان ها داشته باشد.اگرچه در سراسر دنيا قهرمانان اسكي افراد بومي نزديك به پيست ها هستند اما بايد قبول كنيم كه اگر فردي غير بومي و خارج از مجموعه را اسكي باز كنيم هنر كرده ايم.

رييس هيئت اسكي همدان تاكيد كرد:همگاني كردن اين رشته  ضرورتي است كه نياز به آن احساس مي شود  و اميدواريم كه رييس منتخب تمام استان ها را در ورزش اسكي دخيل كند و امكانات در اختيار كليه هيئت ها قرار بگيرد و اسكي كشور بيش از پيش رشد و پيشرفت كند.
برچسب ها: عرب ، اسکی ، انتخابات ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار