سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضربه به شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان زمینه‌ساز تولد "الهه راستگو"های جدید

سخنگوی شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح‌طلب گفت: در نبود شورای هماهنگی نیز عده‌ای به راحتی توانستند به جریان اصلاحات ضربه بزنند و اگر که در انتخابات مجلس آینده با این شورا مقابله شود الهه راستگوهای جدید ساخته خواهند شد که نتیجه آن را در انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار تهران مشاهده کردیم.

"پیام مجرد" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مبنای اصلاحات خرد جمعی بزرگان و جوانان اصلاح‌طلب است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبی فرهنگی حاصل از اجماع خرد جمعی است و همیشه سعی بر این بوده تا به جای فرد محوری با خرد جمعی رفتار شود.

وی افزود: در محافل و هم اندیشی‌ها، جوانان علاوه بر استفاده از تجربیات بزرگان می‌توانند به ابراز عقاید خود پرداخته و این شانس را داشته باشند که خطاهایشان پیش از اینکه نمود بیرونی داشته باشد، درون حزب اصلاح شود.

رئیس سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: این گفتمان عقل‌گرایی بود که توانست در انتخابات 24 خرداد 92 پیروز شود اینها نشان می‌دهد که خوشبختانه بستر این کار فراهم شده و نیازمند همکاری و اتحاد بیشتر است تا اصلاح‌طلبان گرد هم آمده و از طریق با تبادل افکار بهترین تصمیم‌ها را بگیرند و نگذارند عرصه برای اصلاح‌طلبان تنگ شود.

مجرد ادامه داد: در نبود شورای هماهنگی نیز عده‌ای به راحتی توانستند به جریان اصلاحات ضربه بزنند و اگر که در انتخابات مجلس آینده با این شورا مقابله شود الهه راستگوهای جدید ساخته خواهند شد که نتیجه آن را در انتخابات شورای شهر و انتخاب شهردار تهران مشاهده کردیم.

وی با اشاره به الزام تعهدات حزبی و سیاسی خاطرنشان کرد: جوانان اصلاح‌طلب با نشان سیاسی و حزبی خود گفتگو و در ابتدا مشخص کنند که از جانب کدام حزب حرف می‌زنند تا مشخص شود که نظرات متفاوت منسوب به کدام حزب است و از سوی چه کسانی زده می‌شود تا حرفها به حساب دیگری گذاشته نشود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.