سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

طرح واگذاری بنگاه‌های دولتی محور مورد بحث در کمیته اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه جلسات کمیته اقتصاد مقاومتی هر هفته برگزار می‌شود، گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در این کمیته طرح ابلاغی در سال 84 مبنی بر واگذاری بنگاه‌های دولتی است که با مقاومت دولت‌ها روبرو شده است.

"احمد کریمی اصفهانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون آخرین فعالیت‌ کمیته اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور تحقق سیاست‌های ابلاغی "مقام معظم رهبری" اظهار داشت: اعضای کمیته در راستای تحقق چنین سیاستی جلسات زیادی را برگزار کرده‌اند اما تاکنون به جمع‌بندی قابل ارائه‌ و راهکار مناسبی نرسیده‌ایم چراکه مسائل اقتصادی پیچیده‌تر از آن است که به سرعت جمع‌بندی شود.
 
وی با بیان اینکه جلسات کمیته اقتصاد مقاومتی هر هفته برگزار می‌شود و جامعه اصناف و بازار با جبهه پیروان همگام است، افزود: یکی از موضوعات مورد بحث در این کمیته طرح ابلاغی در سال 84 مبنی بر واگذاری بنگاه‌های دولتی است که با مقاومت دولت‌ها روبرو شده است.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار درباره علت عدم موفقیت دولت‌ها در تحقق چنین طرحی گفت: مقاومت دولت‌ها و زیرمجموعه آنها در اجرایی کردن این طرح موجب شده تا به عنوان حیاط خلوتی برای رسیدن به منافع برخی قلمداد شود.
 
رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی جبهه پیروان با بیان اینکه منافع عده‌ای خاص در این طرح قرار داشته و تصمیم در مورد آن بسیار مشکل است، تصریح کرد: یکی دیگر از مباحثی که در کمیته از سوی بنده مطرح شده بنده یک‌رقمی شدن سود بانکی است، موضوعی که اختلافات افراد در آن بسیار است، بنابراین تا رسیدن به سود یک رقمی و جلب نظر کارشناسان فاصله زیادی وجود دارد.
 
دبیرکل جامعه اصناف و بازار تاکید کرد: در اجرایی شدن این طرح، فرار سرمایه و کاهش تولید را نخواهیم دید؛ در این زمینه حتما راه‌کارهایی را به دولتمردان ارائه خواهیم کرد، چراکه در آن گشایش بسیاری برای اقتصاد وجود دارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.