سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در همایش کارآفرینان:

کارآفرین شکارچی فرصت‌هاست

فاطمه مقیمی بانوی کارآفرین در همایش کارآفرینان بزرگ ایرانی گفت: در ‌کارآفرینان، حس اعتماد به نفس مستقل است وکارآفرین شکارچی فرصت‌هاست و همچنین یک کارآفرین با جسارت می‌تواند تجربیات خود را به دیگران انتقال دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همایش دیدار با کارآفرینان بزرگ ایرانی در منطقه هفت با حضور شهردار این منطقه برگزار شد.

دراین همایش مقیمی اولین بانوی کارآفرین در صنعت حمل‌ونقل کشور گفت: من همیشه از مبدا شروع به کار کردم ومقصدم در زندگی همیشه تغییر می‌کند و من می‌خواهم مرزهای تفکر را در جامعه تغییر دهم.

در ادامه محمود احمدپور داریانی پدر علم کارآفرین درایران افزود: کارآفرینان همیشه علاقه‌مند هستند که برای خود کار کنند و در مسیر ترقی قدم بردارند.

وی یادآور شد: کارآفرینان باید روی پای خو بایستند وبه دیگران متکی نباشند وهمچنین دارای انرژی مثبت برای به موفقیت رسیدن باشند.

واریانی تصریح کرد: کارآفرینان به اجتماع خدمت می‌کنند و با سخت‌کوش و نترس بودن به پیروزی دست می‌یابند وارز‌ش‌های اجتماعی را ارج می‌نهند.

سلطان حسین فتاحی  در ادامه این همایش بیان کرد: کارآفرینان از شکست‌ها و پیروزی‌ها در زندگیشان درس می‌گیرند و از آن‌ها به عنوان تجربه در آینده خود استفاده می‌کنند.

وی افزود: با یک ایده جدید می‌توان در جامعه یک نوآوری تازه به وجود آورد واقتصاد را افزایش داد ودر این همایش احمد حلت، بنیانگذار مجله موفقیت گفت: در زندگی غیرممکن وجود ندارد و با شوق وایمان می‌توان در زندگی به موفقیت دست یافت و فاصله‌ها را درک کرد.

در ادامه این همایش شهرام فخار بنیانگذار رستوان‌های زنجیره‌ای پدر خوب عنوان کرد: در زندگی باید برای موفق شدن صفر شروع کرد و همچنین فرد قدرتمند همیشه در جهت خلاف شنا می‌کند تا به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.