سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اختلاف آمریکا و صهیونیست‌ها بر سر پرونده هسته‌ای ایران در راستای فریب‌ افکار عمومی است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در رابطه با برخورد با پرونده هسته‌ای ایران یک تقسیم کاری صورت گرفته است، از یک طرف آمریکا و سایر اعضای 1+5 تلاش می‌کنند خود را طرفدار توافق با ابران نشان داده و از طرف دیگر طبق این تقسیم کاری عربستان و رژیم صهیونیستی خود را مخالف با هرگونه توافق و به رسمیت شناختن حق هسته‌ای نشان می‌دهند.

"محمدصادق کوشکی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشره مبنی بر اختلاف میان آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر پرونده هسته‌ای ایران، گفت: هیچ اختلاف اساسی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود ندارد اما با توجه به اینکه در هر مذاکره‌ای منطقی است.

وی ادامه داد: شرایط مذاکره ایجاب می‌کند که همه برای گرفتن امتیاز از طرف مقابل به دنبال قدرت مانور باشند، در رابطه با برخورد با پرونده هسته‌ای ایران یک تقسیم کاری صورت گرفته است، از یک طرف آمریکا و سایر اعضای 1+5 تلاش می‌کنند خود را طرفدار توافق با ابران نشان داده و از طرف دیگر طبق این تقسیم کاری عربستان و رژیم صهیونیستی خود را مخالف با هرگونه توافق و به رسمیت شناختن حق هسته‌ای نشان می‌دهند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: این تقسیم کار در این راستا است که اگر ایران بر مبنی خواسته های مشروع و غیر مشروع غرب پیش نرود جبهه دیگری وجود داشته باشد که بتوانند بر مبنی آن به مقابله با ایران بپردازند.

کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها در یک سیاست کلی قدم برداشته و اگر اختلافی وجود دارد در راستای همان سیاست کلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.