سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آزادراه حرم تا حرم خبر داد:

پروژه حرم تا حرم 10 سال دیگر پذیرای زائران "امام رضا" می‌شود/اولویت افتتاح با قطعات پرترافیک

لارتی گفت: تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم نیازمند یک دوره 10 ساله است که در فاصله‌های مختلف زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

لارتی مدیرعامل شرکت آزادراه حرم تا حرم در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در تابستان امسال 512 کیلومتر از 900 کیلومتر آزادراه حرم تا حرم به بهره‌برداری می‌رسد گفت: فاز اول این پروژه پیشرفت 80 درصدی داشته است که تا آغاز سفرهای تابستانی به افتتاح می شود.
 
وی  افزود: کل پروژه در فاصله‌های مختلف زمانی اجرایی شده و طی یک دوره 10 ساله افتتاح می‌شود.
 
لارتی در ادامه اظهار داشت: قطعاتی که دراین طرح اولویت بیشتری دارند و به لحاظ ترافیکی دارای اهمیت هستند زودتر افتتاح می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت آزادراه حرم تا حرم در ادامه تصریح کرد: این طرح با احتساب هزینه‌های اجرایی تملک و جانبی 523 میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از آن را وزارت راه و شهرسازی و بخشی توسط سرمایه گذار که قرارگاه خاتم‌الانبیاء است پرداخت کرده است.
 
لارتی در ادامه به جایگاه‌های سوخت این آزادراه اشاره کرد و گفت: طبق ضوابط باید هر 50 کیلومتر دارای یک مجتمع خدماتی رفاهی  و جایگاه سوخت باشد که تاکنون بخشی از آن انجام شده است.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود افتتاح نشدن این پروژه بسیاری از رانندگان از این آزادراه رفت و آمد می‌کنند که بسیار خطرناک و مانع پیشرفت سریع این پروژه می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.