سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در جلسه امروز کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران 8 کارگروه تشکیل شد تا ماموریت شناسایی راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.

سید بهلول حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در این جلسه 8 کارگروه تشکیل شد تا ماموریت شناسایی راهکارهای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.
 
نماینده مردم میانه با اشاره به عناوین کارگروه‌های تشکیل شده بیان کرد: 8 کارگروه حمل ونقل، آب و فاضلاب، راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، بنادر، عمران شهری و روستایی، نظامات فنی و اجرایی و کمیته ویژه اقتصاد مقاومتی ماموریت دارند تا راهکارها و موانع عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را مشخص و به کمیسیون عمران اعلام کنند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان با بیان این مطلب که نمایندگان عضو این کمیسیون پیشنهادات خود را حداقل تا 10 روز آینده اعلام می‌کنند خاطرنشان کرد: تلاش داریم با جلوگیری از نقض قوانین، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را محقق کرده  و با رفع خلاهای قانونی در این مورد، زمینه عملیاتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.