سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان نقشه‌برداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ارائه اطلاعات تغییرات مکانی در جهت افزایش "توسعه" کشور

رییس سازمان نقشه‌برداری کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا با ارائه جدیدترین تغییرات مکانی در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور سهیم بوده و در توسعه آن نقش آفرین باشیم.

علیرضا آزموده اردلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در حاشیه امضای تفاهم نامه بین سازمان نقشه‌برداری و سازمان ملی بهره‌وری ، اظهار داشت: وجود این دو سازمان در کنار هم و زیرمجموعه نهاد برنامه‌ریزی به دلیل وجود نقاط تشابه یکسان و علاقه‌مندی هر دو سازمان به توسعه کشور است.
 
وی ادامه داد: سازمان نقشه‌برداری کشور با ارائه اطلاعات و آمار کمی همچنین جدیدترین تغییرات مکانی در کشور نقش مهمی در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور ایفا می‌کند.
 
رییس سازمان نقشه‌برداری کشور گفت: اگر سازمان ملی بهره‌وری و سازمان نقشه‌برداری کشور در کنار هم به خوبی همکاری داشته باشند می‌توانند در بهبود اقتصاد کشور تأثیرگذار باشند.
 
آزموده اردلان بیان داشت: این دو سازمان با هدف توسعه همکاری مشترک در زمینه مبادله اطلاعات و داده‌های مورد نیاز پژوهشی و آموزشی و تحقیقاتی بنابر اهمیت تسهیل و تسریع در فرآیند تحقق اهداف و سیاست‌های ارتقا سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور با ایجاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک سعی بر افزایش ارتقا و ارائه خدمات مطلوب‌تر دارند.
اردلان خاطرنشان کرد: انعقاد این تفاهم‌نامه تأکیدی بر توسعه روابط و استفاده از امکانات و خدمات هر دو سازمان در جهت بهبود عملکرد است .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.