سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام نيروی ناتو به شرق اروپا پيامی برای مسکو است

شبکه روسیا الیوم گزارش داد: اقدام آمریکا در اعزام نیرو به کشورهای شرق اروپا پیامی برای مسکو درباره امکان گسترش پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" به این کشورهاست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه روسیا الیوم گزارش داد: اقدام آمریکا در اعزام نیرو به کشورهای شرق اروپا پیامی برای مسکو درباره امکان گسترش پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" به این کشورهاست. 

خبرنگار شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در واشنگتن، درباره استقرار نیروهای آمریکایی در شرق اروپا گفت: وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در چند ماه ششصد نظامی به لهستان و کشورهای منطقه بالکان اعزام می‌کند تا تمرین‌های مشترکی با نیروهای نظامی این کشورها داشته باشند. پنتاگون این اقدام را تاکید بر پایبندی آمریکا به حفظ امنیت اروپا و پیامی برای مسکو دانست. 

خبرنگار این شبکه افزود: بعضی از ناظران در آمریکا این اقدام واشنگتن را نشانه تلاش برای گسترش ناتو به شرق اروپا دانستند. به ویژه که آمریکا تبلیغات زیادی درباره امکان گسترش ناتو به شرق اروپا انجام داده است. 

خبرنگار روسیا الیوم خاطر نشان کرد: معترضان در شرق اروپا بر برگزاری همه‌پرسی تعیین سرنوشت در یازدهم ماه مه آینده تاکید دارند. معترضان خواستار حمایت سازمان امنیت و همکاری اروپا از برگزاری همه‌پرسی در مناطق شرق اوکراین شدند و تاکید کردند به نتایج این همه پرسی احترام خواهند گذاشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، نیرو ، ناتو ، اروپا ، مسکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.